اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۳۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مصاف آبی های خوزستان و تهران
شامگاه یکشنبه تیم های استقلال خوزستان و استقلال تهران در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم می روند.
مهدی جم: استقلال خوزستان که عنوان قهرمانی لیگ برتر را با خود یدک می کشد گویا امسال هم با داشتن بازیکنان با استعداد و جوان فصل گذشته خود، قصد دارد قدرتمند ظاهر شود. امسال لیگ جدید در حالی برای آبی پوشان آغاز شد که از همان هفته نخست نشان دادند تیم های دیگر همانند فصل گذشته کار مشکلی برای شکست این تیم خوزستانی دارند و باید با برنامه جدیدتری پا به مسابقه بگذارند.

استارت لیگ با یک امتیاز شیرین

آبی پوشان خوزستان که در لیگ پانزدهم که با هدایت عبدالله ویسی عالی کار کردند در لیگ شانزدهم با تغییراتی همراه شدند که سید اکبر پورموسوی بر صندلی ویسی نشست تا لیگ شانزدهم را او هدایتگر استقلال خوزستان باشد. پورموسوی لیگ امسال را برخلاف ویسی که سال قبل با باخت شروع کرد در بیرون از خانه با یک امتیاز شیرین آغاز کرد آن هم با یک تیم مدعی و پر مهره به نام تراکتور سازی تبریز.

به نظر می رسد آبی پوشان در لیگ شانزدهم با خریدهای خوبی که انجام داده اند مثل عزت الله پورغاز، مهدی مومنی، سیوا ساکونی و ده سوزا کایون در آینده مشکلی از کمبود بازیکن نداشته باشند و با خیالی آسوده تر از فصل گذشته کار را دنبال کنند. حال باید منتظر ماند و دید آیا بازیکنان جذب شده می توانند در ادامه به کمک تیم بیایند یا خیر.

در انتظار بهترین شیرینی لیگ

دومین هفته از لیگ شانزدهم برای آبی های خوزستان می تواند نبردی بزرگ تر از بازی قبلی باشد. آنها فردا شب در دیدار حساس و نفس‎گیر باید در ورزشگاه غدیر به مصاف تیم استقلال تهرانی بروند که او هم بازی نخست را با تساوی به پایان رسانده است. استقلال خوزستان در بازی اول و در تبریز با تراکتورسازی به تساوی ٢-٢ رسید و استقلال تهران در ورزشگاه آزادی برابر نفت تهران با نتیجه ١-١ متوقف شد.

یکشنبه می تواند بازی جذابی برای پورموسوی و منصوریان باشد چرا که دو تیم هفته نخست بدون پیروزی از زمین خارج شدند و حالا در هفته دوم برای جبران و عقب نیافتن از رقیبانی چون پرسپولیس و ... باید حتما پیروز میدان باشند.

منتظر یار دوازدهم

سرمربی استقلال خوزستان درباره شرایط تمیش قبل از بازی با استقلال تهران می گوید: خوشبختانه با تمریناتی که در اهواز و ورزشگاه غدیر انجام دادیم، شرایط جسمانی بچه ها برای بازی مقابل استقلال تهران خیلی خوب است که امیداوریم با آمدن یار دوازدهم به ورزشگاه غدیر از بازی بزرگ سربلند خارج شویم.

«سید اکبر پورموسوی» می افزاید: از تیم استقلال شناخت کاملی داریم و با آنالیزهایی که در تمام نقاط این تیم کرده ایم فردا شب برای برد به این دیدار مهم می رویم.

پور موسوی درباره شروع خوب استقلال خوزستان در لیگ برتر عنوان می کند: ما فصل قبل با باخت لیگ را شروع کردیم و جام به ما رسید. هر تیمی در طول فصل روند خوبش را حفظ کند به قهرمانی می‌رسد. بازی با تراکتورسازی برای ما شروع خوبی بود البته تراکتورسازی یکی از تیم‌های خوب است و به نظر من از مدعیان اصلی قهرمانی خواهد بود. ما بازی خودمان برابر تراکتورسازی را آنالیز کرده‌ایم و نقاط ضعف و قدرت خود را به بازیکنان گوشزد کرده‌ایم.

آقای گل لیگ پرانرژی   

«رحیم مهدی زهیوی» بازیکنی که تعیین کننده قهرمانی فصل گذشته استقلال خوزستان بود حالا در لیگ شانزدهم آمده که هم برای قهرمانی بجنگد و هم برای آقای گلی. زهیوی در بازی نخست تیمش مقابل تراکتور سازی دو گل ازرشمند زد که باعث شد استقلال خوزستان یک امتیاز شیرین در نخستین بازی خارج از خانه کسب کند. او که حالا شانس اول گلزنی استقلال خوزستان است فردا شب تمام نگاه های هواداران باید به پاهای او باشد.

زهیوی درباره بازی مقابل استقلال تهران می گوید: قطعا بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. امیدوارم قسمت باشد این دفعه گل پیروزی تیمم را به ثمر برسانم. اینکه حالا رحمتی برای استقلال برگشته برای من هیچ فرقی ندارد. امسال کوهی از انگیزه ام و اگر خدا کمک کند امسال برای آقای گلی می جنگم که امیداورم با کمک بچه ها به این هدف برسم.

به گزارش مهر، فصل گذشته دو تیم استقلال خوزستان و استقلال تهران در بازی های رفت و برگشت موفق به برد نشدند. به نظر می رسد حالا در لیگ شانزدهم با مربیانی جدید با تفکراتی جدید در تلاش باشند تا سریال تساوی دربی آبی ها را بشکنند.

همنامان اهوازی و تهرانی یکشنبه در غدیر اهواز به مصاف هم می روند. استقلال خوزستان در فصل قهرمانی خود دو بازی برابر استقلال انجام داد که در هر دو بازی به نتیجه تساوی ١-١ رضایت دادند. در بازی رفت عقیل کعبی و پروپچیچ برای دو تیم گل زدند و در بازی برگشت میثم مجیدی و فرشاد  سالاروند گلزن‌های بازی بودند.
 
منصوریان نیز که سرمربی نفت بود در دو بازی برابر استقلال خوزستان به تساوی بدون گل رسید تا لیگ پانزدهم ما بین این دو تیم و حتی بین منصوریان و استقلال خوزستان به تساوی تمام شده باشد. باید دید آیا در بازی یکشنبه بازهم دیدار دو تیم با سرمربیان جدید به تساوی می رسد یا یک تیم برنده بازی می شود؟

از سری رقابت های هفته دوم لیگ برتر باشگاه های کشور، شامگاه یکشنبه تیم های استقلال خوزستان و استقلال تهران در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم می روند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار