اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۳۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مرگ 4 بیمار دیالیزی با علائم مشابه که هفته گذشته در بیمارستان سینا شهرستان کارون دیالیز شده اند، خبر داد.

دکتر ایرج نظری در گفت و گو با ایسنا در خصوص فوت چهار نفر از بیماران دیالیزی بیمارستان سینا اظهار کرد: سه بیمار دیالیزی در بیمارستان سینا شهرستان کارون بر اثر علایم مشابه در این بیمارستان جان خود را از دست داده اند. همچنین یک بیمار 85 ساله که در این بیمارستان دیالیز می‌شد، در بیمارستان گلستان اهواز فوت شده است.

وی افزود: همگی این افراد در بیمارستان سینا دیالیز می‌شده اند؛ اکنون این موضوع در حال بررسی است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: فوت این افراد در طول مدت روز دوشنبه (4 مرداد) تا پنج شنبه شب (7 مرداد) اتفاق افتاده است. اشتراک این افراد، دیالیز شدن در بیمارستان سینا بوده است ولی طبق بررسی‌هایی که تاکنون انجام شده، علت فوت ارتباطی به دیالیزی بودن ندارد.

نظری ادامه داد: علت این‌که تاکنون بررسی انجام نشده به این باز می‌گردد که این افراد در طی چند روز فوت شدند و پس از آن معلوم شد که اشتراک آن‌ها در این است که در روز دوشنبه در بخش دیالیز بیمارستان سینا دیالیز شده اند. البته در همان روز و روز بعد از آن نیز تعداد دیگری از بیماران نیز در بیمارستان سینا دیالیز شدند و به همین جهت احتمال داده می‌شود که موضوع به دیالیزی بودن مرتبط نباشد.

وی با بیان این که موضوع فوت بیماران دیالیزی در حال بررسی است، اظهار کرد: این افراد با حالت مشابه به بیمارستان مراجعه کردند و مشترکاتی داشته‌اند؛ اکنون کمیته‌ای با حضور اسانید رشته‌های مرتبط در حال تشکیل شدن است تا بررسی به نتیجه برسد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور عنوان کرد: این اتفاق محدودشونده بود و پس از آن در این مرکز رخ نداده است و به همین جهت به نظر می‌رسد که موضوع فوت این بیماران ارتباط چندانی به موضوع بیمارستانی نداشته باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار