شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۳۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸
رئیس اداره ناحیه گاز شهرستان هندیجان گفت: 98 درصد از شهر هندیجان را گازرسانی کرده‌ایم و دو درصد باقی‌مانده به علت مشکلات ملکی نمی‌توانیم گازرسانی کنیم.

سیف‌الله قنواتی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در بندر هندیجان، اظهار داشت: پروژه گازرسانی به نقاط پراکنده هندیجان با احداث خط پایداری اجرایی شده است. برای اطمینان و احتیاط یک دستگاه تقلیل فشار خط پایداری در هندیجان جنوبی احداث شد.

وی افزود: در دوازده نقطه هندیجان شبکه پراکنده موردنیاز شهروندان اجراء شده است و در آینده نزدیک گازدار خواهد شد که با گازدار شدن این نقاط بیش از 98 درصد شهر از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می شوند و شهرستان هندیجان جزء شهرهای سبز استان خوزستان قرار خواهد گرفت.
رئیس اداره ناحیه گاز شهرستان هندیجان بیان کرد: واگذاری هرگونه اشتراک گاز به مشترکین در نقاط شهری منوط به ارائه سند یا مجوز از شهرداری است و در نقاط روستایی منوط به ارائه سند یا مجوز از بنیاد مسکن می‌باشد.

وی گفت: روستاهای غرب هندیجان(شمالی) از روستای حسین‌آباد تا مشراگه 16 هستند که 100 درصد گازدار شدند و روستاهای شرق هندیجان(جنوبی) 9 روستا در حال اجرای عملیات گازرسانی هستند و 4 روستای دیگر طراحی‌شده که در مرحله انتخاب پیمانکار هستند و 5 روستای جاده هندیجان به دیلم در حال طراحی می‌باشند.

قنواتی عنوان کرد: در اداره گاز ناحیه هندیجان در بحث فرهنگی، نماز جماعت هرروز برگزار می‌گردد. در ماه مبارک رمضان کمک به ایتام 30 خانوار را سبد کالا که شامل (برنج، مرغ، روغن، شکر، رب گوجه، عدس و ماکارونی) می‌باشد با همکاران خود اداره هماهنگ شده هرچقدر توانایی کمک دارند پرداخت کنند تا سبد کالا تهیه شود.

وی تأکید کرد: برگزاری مراسم مداحی روزهای قدر ماه مبارک رمضان گذشته در نمازخانه اداره و دوره‌های آموزشی به مشترکین جدید در اداره جهت مصرف ایمنی گاز و همچنین دوره‌های آموزشی به مشترکین جدید در مساجد روستاها برای مشترکین روستایی برگزار خواهد شد.

قنواتی اشاره کرد: مشترکین جدید جهت اشتراک گاز باید به دفاتر پیشخوان دولت پست‌بانک‌ها مراجعه کرده و ثبت‌نام کنند که هزینه خرید کنتور گاز 000/210 هزار تومان است، نصب کنتور گاز همان روز یا روز بعد انجام می‌گیرد.

وی در پایان افزود: مشترکین گاز جهت انجام لوله‌کشی داخلی گاز باید به مجریان واجدالشرایط مراجعه کنند و سیستم لوله‌کشی داخل منزل خود را به هرکسی واگذار نکنند. به مشترکین خوش‌حساب هرماه به‌رسم یادبود جایزه‌ای اعطا خواهیم کرد که توسط استان برنامه و پرداخت می‌شود این طرح از ابتدای سال 95 اجراشده است.
 
برچسب ها: هندیجان ، گازرسانی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار