اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۳۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۲
با حکم معاون سیاسی، اجتماعی استانداری خوزستان اعضای کمیته تخصصی بررسی فوت بیماران دیالیزی خوزستان مشخص شدند.
با حکم معاون سیاسی، اجتماعی استانداری خوزستان اعضای کمیته تخصصی بررسی فوت بیماران دیالیزی خوزستان مشخص شدند.

فرج اله خبیر شنبه شب در احکام جدا گانه ای دکترها سید محمد علوی و خانم دکتر احمدی متخصص بیماریهای عفونی، سید جلال هاشمی و اسکندر حاجیان فوق تخصص گوارش و علی رضائی فوق تخصص نفرولوژی را به عضویت این کمیته منصوب کرد.

در این احکام از این پزشکان خواسته شده با توجه به مرگ سه فرد دیالیز شده در بیمارستان سینای شهرستان کارون که در سه روز متوالی چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه گذشته فوت کرده اند بررسیهای لازم را انجام و گزارش کامل ارائه شود.

خبیر شنبه شب در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: پس از اطلاع از این موضوع با رئیس دانشگاه جندی شاپور اهواز موضوع را مطرح کرده و متعاقب آن امروز از این بیمارستان بازدید کردم.

وی گفت: در روز دوشنبه 50 بیمار دیالیزی در این بیمارستان دیالیز شده اند که 5 نفر از آنان طی روزهای بعد از دیالیز با علائم مسمومیت به بیمارستان مراجعه کرده اند. وی گفت: متاسفانه سه نفر از این افراد به دلیل ضعف در سیستم ایمنی بدنشان فوت کرده اند ولی دو نفر دیگر در بیمارستان تحت درمان هستند.

وی گفت: به همین منظور و بخاطر روشن شدن دقیق موضوع این کمیته تخصصی که شامل زبده ترین پزشکان استان هستند تشکیل تا علت دقیق فوت این افراد در سریعترین زمان ممکن مشخص شود.

وی گفت: تا مشخص شدن نتیجه قطعی این کمیته باید از اظهار نظر غیر کارشناسی پرهیز شود زیرا مسئولان استان تمام سعی و تلاش خود را برای این موضوع به کار گرفته اند.

خبیر گفت: استاندار خوزستان هم که خود پزشک می باشد دستورات لازم را برای این موضوع صادر کرده و نمایندگان مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با دقت و تعامل با مسئولان در حال پیگیری موضوع هستند.

5 نفر از بیمارانی دیالیزی استان خوزستان که روز دوشنبه هفته گذشته در بیمارستان سینای شهرستان کارون دیالیز شدند روز چهارشنبه با علائم تب،اسهال و استفراغ به بیمارستان مراجعه کردند که سه نفر از این افراد در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه فوت کردند. 

اظهارنظرهای متفاوتی درباره علت مرگ این بیماران در فضای مجازی منتشر شده اما مسئولان می گویند که هنوز علت قطعی این حادثه مشخص نشده است. 

فعالان اجتماعی همچنین با انتشار نامه ای در فضای مجازی خواستار پیگیری این موضوع از سوی وزارت بهداشت شده اند. 

بیمارستان سینا در شهرستان کارون ابتدای جاده اهواز- آبادان در منطقه کوت عبداله واقع گردیده است. 

این بیمارستان از سال 1347 برای بیمارستان ریوی و مرکز نگهداری مسلولین تأسیس شد. 

بیمارستان سینا هم اکنون دارای بخشهای داخلی، اطفال، جراحی، زنان و زایمان، عفونی،دیالیز، ICU، CCU، اعصاب و روان زنان و مردان، اتاق عمل جنرال ،درمانگاه ترک اعتیاد و... است. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار