شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
وی ادامه داد:‌ در پایان این رقابت‌ها و در بخش تیمی، خوزستان در رده سنی پیشکسوتان مستر 3 موفق شد به قهرمانی برسد.
ورزشکاران خوزستانی در رقابت‌های قهرمانی پاورلیفتینگ با لوازم باشگاه‌‌های کشور موفق به کسب سه نشان طلا، سه مدال نقره و دو نشان برنز شدند.
 
رضا حسین‌پور، رییس کمیته پاورلیفتینگ هیات بدنسازی و پرورش‌اندام استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)‌ منطقه خوزستان، اظهار کرد: ‌این مسابقات از ششم تا هشتم مردادماه به میزبانی کرمانشاه برگزار شد و باشگاه مدرسه بدن اهواز در این مسابقات شرکت داشت.
 
وی ادامه داد:‌ در پایان این رقابت‌ها و در بخش تیمی، خوزستان در رده سنی پیشکسوتان مستر 3 موفق شد به قهرمانی برسد.
 
رییس کمیته پاورلیفتینگ هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان گفت:‌ در بخش انفرادی نیز در رده سنی نوجوانان، الیاس نیک‌کرش در دسته 59 کیلوگرم و مظاهر اصفهانی‌نژاد در دسته 62 کیلوگرم به نایب‌قهرمانی رسیدند، در رده سنی بزرگسالان و در دسته 93 کیلوگرم فاضل رویاوی و رضا اکبری به ترتیب اول و سوم شدند. در رده سنی جوانان هم پوریا پژوهنده در دسته 120 کیلوگرم به نایب‌قهرمانی رسید و امیرحسین اکبرنژاد در دسته 74 کیلوگرم به نشان برنز دست پیدا کرد.
 
وی ادامه داد: در رده سنی پیشکسوتان مستر 2 و در دسته 120 کیلوگرم، بهمن امانی قهرمان شد و همچنین عنوان قهرمان قهرمانان را به خود اختصاص داد و در دسته 59 کیلوگرم مستر 3 نیز جمعه اسدپور نشان طلا را به دست آورد.
 
حسین‌پور عنوان کرد: ‌مسابقات از سطح خوبی برخوردار بود و ما با 9 ورزشکار در این رقابت‌ها شرکت کرده بودیم که هشت نفر از آن‌ها موفق به کسب مدال شدند که این نشان از عملکرد خوب ورزشکاران خوزستانی در این پیکارها است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار