شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱
 نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت:وضعیت شهر اندیمشک برازنده مردم شهید پرور این منطقه نیست و باید با تلاش جدی متحول شود.

 فریدون حسنوند روز یکشنبه در بازدید از مناطق شهری اندیمشک با حضور فرماندار،شهردار و جمعی از مسئولان افزود:نیازهای ضروری مردم شهر اندیمشک در ابعاد مختلف باید با برنامه ریزی دقیق مرتفع شود.

وی با بیان اینکه وضعیت فضای سبز و سایر مشکلات حوزه شهری و شهرداری در اندیمشک قابل قبول نیست گفت:فضای سبز، نخاله ها ، ساخت و سازها،آسفالت و سایر امور مربوط به خدمات شهرداری در اندیمشک نیازمند ساماندهی است و هیچ کوتاهی در این خصوص پذیرفته نیست.

حسنوند گفت:توسعه خدمات شهری،فضاسازی مناسب ، زیبا سازی معابر و انجام خدمات شایسته باید در اولویت شهرداری و شورای اسلامی شهر باشد. رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود:همدلی برای تحقق اهداف بلند مدت در شهرستان ضروری است و باید با نگاه جدی و عزم راسخ برای حل وضعیت موجود گام برداشت.

پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک هم در این بازدید خواستار برنامه ریزی بهتر شهرداری برای ارایه خدمات به شهروندان شد. محمدرضا پاپی شهردار و سیدسام حسینی رییس شورای اسلامی شهر اندیمشک هم در این بازدید گزارشی از وضعیت شهرداری ارایه کردند.

در این بازدید که از مناطق مختلف و محروم اندیمشک انجام شد همه مشکلات شهری مورد بررسی قرار گرفته و تصمیم های لازم اتخاذ شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار