شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۰۸۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵
حکایت بی پایان انتصاب مدیران غیربومی در منطقه ویژه ماهشهر / تلاش نمایندگان اصفهان و آذربایجان برای انتصاب مدیرعامل پتروشیمی فن آوران / انفعال مسئولین خوزستان برای پایان دادن به مدیران غیربومی پتروشیمی
متاسفانه به نظر می‌رسد برخی نمایندگان خوزستان تاکنون تحرکات لازم را برای پایان دادن به داستان مدیران پروازی نداشته‌ اند.
شوشان: علی رغم تاکید مسئولین خوزستان از جمله آیت الله جزایری نماینده ولی فقیه در استان مبنی بر انتصاب مدیران بومی در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر و تغییر سیاست وزارت نفت در این زمینه ، اما همچنان شاهد خبرهایی مبنی بر انتصاب مدیران غیر بومی در مجموعه پتروشیمی ها هستیم و  همچنان در مجموعه شستا درب بر همان پاشنه‌ ی قدیم می‌چرخد .

به گزارش شوشان ، این روزها اخباری مبنی بر احتمال انتصاب جعفر جبارزاده تبریزی با حمایت نمایندگان مجلس و محمود‌ رضا جعفری هرندی با حمایت مسئولان اصفهانی صندوق بازنشستگی کشوری به سمت مدیر عاملی پتروشیمی فن‌آوران منتشر شده است.

پتروشیمی فن‌آوران در ماه‌های گذشته به علت عدم ثبات مدیریتی و نیز اداره امور توسط سرپرست و نماینده هیئت مدیره، با مشکلات عدیده‌ای دست‌ به‌ گریبان است و برای رفع مشکلات بی‌شمار خود نیازمند توجه ویژه و مدیران آشنا به این مصائب است.

متاسفانه به نظر می‌رسد برخی نمایندگان خوزستان تاکنون تحرکات لازم را برای پایان دادن به داستان مدیران پروازی نداشته‌ اند و در حالی که مدیران صنایع استراتژیک خوزستان در گعده‌های نمایندگان استان‌های دیگر انتخاب و تقسیم می‌شوند، نمایندگان مردم منطقه تنها به سخنرانی و حمایت لفظی و شعاری اکتفا کرده‌اند.

اگر چه استاندار خوزستان در این زمینه صحبت‌های خوب و مهمی با مقامات داشته‌ اما آیا به راستی ایشان به تنهایی قدرت جامه‌ی عمل پوشاندن به این آرزوی دیرینه مردم را دارند؟
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۴
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
comment
0
0
comment بهترین گزینه مهندس سیامک مجلل از جوانان توانمند ،شایسته وخوش اخلاق و متخصص میباشد که از نیرو های مسول آن پتروشیمی میباشد
comment
علی بزمایون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
comment
0
0
comment باسلام
مسئولین دقت کنیدازیربطکنیداهالی خوزستان فقط
مهمان نوازهستندبله فقط مهمان نه اینکه مهمان شود
صاحبخانه!
comment
سجاد خاني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
comment
0
0
comment باسلام نمايندگان محترم اصفهان و آذربايجان خواهشا درمورد استان خودتون و صنايع و مديريت مناطق خودتون چانه زني كنيد
من بعنوان يك شهروند خوزستاني از عمق وجودم از رفتار قيم مآبانه شما متنفرم
در استان ما قويترين نيروهاي انساني ايران بروز و رشد و به ثمر نشسته اند و خوب ميدانيد كه از حجب و حياي ما چه گستاخانه سؤ استفاده ميكنيد
ديگر مارارهاكنيد و به بي آبرويي خودتان نزد ما پايان دهيد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
comment
0
0
comment با سلام، با توجه به اینکه ما توی منطقه ویژه ماهشهر کارگرا و کارکنان ساده رو نمی تونیم به درستی حفظ کنیم و هنوز بعد از گذشت چندین سال نفرات این منطه حتی با وجود حادثه شغلی به راحتی اخراج میشن و اداره کار منطقه حق رو به کارفرما میده دنبال مدیر پروازی و غیرپروازی بودن درسته؟؟؟؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار