شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۵

شوشان : نبی فالحی رئیس اداره کتابخانه های عمومی دشت آزادگان از تقدیر از فعالان کانونهای فرهنگی و ادبی در دشت آزادگان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، فالحی گفت: طی همایشی از فعالان كانون های فرهنگی ادبی كتابخانه های عمومی دشت آزادگان تقدیر شد. وی افزود این همایش با حضور جمعی از نویسندگان، ادبا، شاعران، صاحبت نظران و علاقمندان به كتاب و كتابخوانی در كتابخانه شهدای ابوحمیظه برگزار شد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی دشت آزادگان گفت: اهمیت و تاثیر کانونهای ادبی و فرهنگی در نشر فرهنگ اصیل اسلامی و ترویج فرهنگ کتابخوانی بر کسی پوشیده نیست. این کانونها سعی دارند فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی را بصورت نثر و شعر بسط و گسترش دهند. لازم است شاعران و نویسندگان شهرستان در جلسات مختلف کانونهای ادبی شرکت نموده و حضور پررنگ و فعالی داشته باشند که تاکنون با استقبال خوبی در سطح شهرستان مواجه شدیم و روز به روز بر اعضای کانونهای ادبی و فرهنگی افزوده می شود. وی گفت: در همین راستا کانون قرآن و نهج البلاغه شهرستان نیز در حال راه اندازی می باشد. در پایان مراسم از 13 نفر از فعالان این کانونهای فرهنگی و ادبی دشت آزادگان تقدیر شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار