رشد چشمگیر آمار شاخص ها و برنامه های دستگاه ها در نمایشگاه هفته دولت بعضا استان محروم و کمتر توسعه یافته ی خوزستان را به یک استان برخوردار و توسعه یافته مبدل می کند!

"> نمایشگاه هفته دولت در خوزستان و آمارهای مبهم !
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۶

رشد چشمگیر آمار شاخص ها و برنامه های دستگاه ها در نمایشگاه هفته دولت بعضا استان محروم و کمتر توسعه یافته ی خوزستان را به یک استان برخوردار و توسعه یافته مبدل می کند!

نمایشگاه هفته دولت امسال نیز به همت استانداری خوزستان و مجموعه ی دستگاه های اجرای استان برگزار شد تا مردم با آخرین دستاوردهای مهم کشور و استان به ویژه اقدامات سازمان ها آشنا گردند. البته قرار گرفتن هفته دولت در فصل تابستان معمولا این نمایشگاه را همه ساله تحت تاثیر قرار می دهد. هر چند با تدبیر انجام شده و برگزاری جشن شادی در محل برپایی نمایشگاه و پخش مستقیم آن از شبکه ی استانی سیما که متولی آن روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز بود تا حدودی کسل کنندگی غرفه ها رنگ باخت و فضای پرنشاطی را به این نمایشگاه هدیه داد.

نکته قابل توجهی که در غرفه های دستگاه های اجرایی استان به چشم می خورد رشد چشمگیر آمار شاخص ها و برنامه ها بود که بعضا استان محروم و کمتر توسعه یافته ی خوزستان را به یک استان برخوردار و توسعه یافته مبدل می کند! رشد چنین درصدهایی در اکثر شاخص ها که در عالم واقعیت مشهود نیست چگونه ایجاد شده است و از کجا آمده خود جای سوال جدی از مسئولین دارد؟ همان بدعت نامبارکی که چندی پیش فریاد نماینده ی دلسوز ولی فقیه در استان را درآورد و ایشان را وادار به انتقاد از برخی مدیران بدلیل ارائه گزارش های غیرواقع آنان به تهران نشینان کرد. البته گناه بزرگی است اگر بخواهیم چشم مان را برخدمات ارزنده برخی از مدیران و دستگاه های اجرایی دولت در استان ببندیم اما امیدواریم این آمارها که به مرکز نیز گزارش می شود موجبات عدم تخصیص بودجه های لازم به استان را از سوی پایتخت نشینان فراهم نیاورد. به هر حال ضمن قدردانی از تلاش های همه دلسوزان و مدیران فعال و برگزار کنندگان نمایشگاه که اختتامیه آن نیز برگزار شد امیدواریم در سال های آینده آمارها و واقعیت ها منطبق بر هم در اختیار مردم شریف و نجیب و همیشه در صحنه ی خوزستان قرار گیرد.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار