شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۲

 

سلام بر شهيداني كه عرش را بر فرش ترجيح داده و سبكبال در جوار معبود خويش آرميده اند و هموطنان را در غم و اندوه فقدان خويش تنها گذاشته اند.

آري همه ساله كه به هشتم شهريور مي رسيم سر تعظيم در برابر ايثارگري و اخلاص دو چهره ماندگار تاريخ انقلاب اسلامي يعني شهيد رجايي و شهيد باهنر فرود مي آوريم و از آنان به عظمت و نيكي ياد مي كنيم . آنان مرداني بودند كه عمر شريف خود را در راه خدمت به محرومان و مستضعفان سپري نموده و متاع اخروي را بر متاع دنيوي ترجيح دادند .

بي شك مقوله " خدمت به جامعه " بدون در نظر گرفتن آئين و مذهب مقدس بوده و از جايگاه رفيعي برخوردار است . آن شهيدان خدمتگزاراني مخلص بودند كه خدمت به مردم را نه در شعار بلكه در عمل به اثبات رسانيده اند بطوريكه بعد از سه دهه رايحه خوش خدمت آنان كه با اخلاص و صداقت و مردم سالاري و ساده زيستي و فروتني همراه بوده است به مشام مي رسد .

ياد و خاطره و نام اين شهيدان جاويدان مانده زيرا آنان از حكومت عدالت محور مولا و مقتدايشان اميرالمؤمنين (ع) پيروي نموده و سعي نمودند تا مدل حكومتي خويش را با حكومت امام بزرگوار (ع) گره بزنند .

بي شك امروز بيش از هميشه به اين سيره نيازمنديم و مديران و كارگزاران نظام اسلامي نيز بايد همان شيوه و مدل حكومت علوي بويژه نامه 53 نهج البلاغه كه در خطاب به مالك اشتر است و در واقع منشور حكومت داري اسلامي است را نصب العين خود قرار دهند كه مطمئناً رمز موفقيت در همين نهفته است . شايد هفته دولت، فرصت مناسبي باشد تا دولتي ها و كارگزاران نيم نگاهي به اين مهم نيز داشته باشند .

اينجانب به نمايندگي از همكارانم در شوراي اسلامي شهر شوشتر ، فرا رسيدن هفته دولت كه مزين به نام و ياد شهيدان والا مقام رجايي و باهنر است را گرامي داشته و اين مناسبت را به دولتمردان متعهد و خدوم تبريك مي گويم . همچنين روز كارمند (4 شهريور) را به همه كارمندان زحمتكش تهنيت عرض مي نمايم.

 

حميد سالم پور

رئيس شوراي اسلامي شهر شوشتر

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار