شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۷
مهاجم تیم استقلال خوزستان:
وی افزود: تیم ما با روندی که در پیش گرفته است بی شک می تواند بازهم جزو مدعیان اصلی قهرمانی باشد.
  مهاجم تیم استقلال خوزستان گفت: تیم ما در دیدار با استقلال تهران اقتدارخود را به تیم های مدعی نشان داد و همواره یک تیم سخت برای حریفان به شمار می رود.

حسن بیت سعید ی پس از دیدار تیمش برابر استقلال تهران اظهار کرد: تیم ما در این بازی در بیشتر دقایق توپ و میدان را در اختیار داشته و موقعیت های خوبی را نیز روی دروازه حریف ایجاد کرد.
وی افزود: تیم ما در این فصل از رقابت ها نیز به رغم صحبت های برخی ها که می گفتند تیم ما با افت مواجه خواهد شد، همچنان با اقتدار پیش می رود.

مهاجم تیم استقلال خوزستان ادامه داد: تیم استقلال تهران یک تیم بزرگ و پرمهره است اما در این فصل از رقابت ها نیز در بازی برابر تیم جوان ما دست خالی به خانه بازگشت.

همچنین سید جلال عبدی دیگر بازیکن این تیم درخصوص این بازی گفت: تیم ما در نخستین بازی خانگی خود برابرهواداران خود نیازمند این سه امتیاز بود که با همت بازیکنان و کادرفنی تیم موفق شدیم حریف صاحب نام خود را بار دیگر مغلوب کنیم.

وی افزود: تیم ما پس از شکست برابر ذوب آهن اصفهان در سوپر جام کشور فشارهای زیادی را تحمل کرد اما این پیروزی خستگی را از تنمان خارج کرد. بازیکن تیم استقلال خوزستان گفت: ما در بازی گذشته نیز برابر تراکتور سازی با کیفیت کار کردیم و باوجود این که از حریف عقب بودیم اما گل های خورده را جبران کرده و یک امتیاز حساس نیز با خود به خانه آوردیم.

وی تصریح کرد: هواداران ما تاکنون برای ما سنگ تمام گذاشته اند و حمایت آن ها در این بازی نیز در بالا رفتن انگیزه ما برای پیروزی برابر حریف خود تاثیرگذار بوده است . همچنین فرشاد سالاروند درخصوص این بازی گفت: تیم ما در این فصل نیز با انگیزه مسابقات را آغاز کرده و به هیچ عنوان به حریفان خود به راحتی امتیاز نخواهد داد.

وی افزود: تیم ما با روندی که در پیش گرفته است بی شک می تواند بازهم جزو مدعیان اصلی قهرمانی باشد.

دیدار تیم های استقلال خوزستان و استقلال تهران از هفته دوم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور یک شنبه شب در ورزشگاه غدیر اهواز با نتیجه دو بر به نفع میزبان پایان یافت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار