اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۰
سرمربی استقلال خوزستان:
اگرچه شرایط آب و هوایی تا اندازه ای بر کیفت بازی تاثیرگذار بود اما بازیکنان ما تا دقایق پایانی بازی میل زیادی برای گلزنی داشتند
 سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت:پیروزی تیم ما برابر تیم پرمهره استقلال نشان داد که همچنان شایستگی ماندن در کورس قهرمانی لیگ برتر باشگاههای ایران را داریم.

 سیروس پور موسوی یکشنبه شب در کنفرانس خبری پس از بازی تیمش برابر استقلال تهران اظهارکرد: تیم استقلال تهران در این فصل از رقابت های لیگ برتر بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته و برای رقابت در کورس قهرمانی تلاش می کند.

وی افزود: تیم ما باتوجه به این که اولین بازی خانگی خود را انجام داد تا اندازه ای برای کسب نتیجه استرس داشت اما هرچه از زمان بازی گذشت رفته رفته بر بازی مسلط شده و موفق شدیم به نتیجه مطلوب دست یابیم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان ادامه داد: تیم ما در نیمه نخست تا اندازه ای تحت فشار حملات حریف بود اما در نیمه دوم تمرکز خود را بیشتر کرده و جریان بازی را به دست گرفتیم. وی بیان کرد: خط دفاعی تیم ما یکی از بهترین روزهای خود را پشت سرگذاشت چرا که موقعیت های خوبی را از حریف گرفت و آن ها را به ضد حمله تبدیل کرد.

پورموسوی تصریح کرد: تیم استقلال تهران روی ارسال توپ از سمت چپ حساب ویژه ای بازکرده بود و تنها گل خود را نیز از همین سمت به ثمر رساند اما خط دفاعی ما در ادامه کار مانع این حملات شد.

وی بیان کرد: اگرچه شرایط آب و هوایی تا اندازه ای بر کیفت بازی تاثیرگذار بود اما بازیکنان ما تا دقایق پایانی بازی میل زیادی برای گلزنی داشتند که این نشان دهنده روحیه بالای آن ها برای باقی ماندن در کورس قهرمانی است. 

دیدار تیم های استقلال خوزستان و استقلال تهران از هفته دوم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور یک شنبه شب در ورزشگاه غدیر اهواز با نتیجه دو بر یک به نفع میزبان پایان یافت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار