شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۶
فحاشی به منصوریان در ورزشگاه اهواز
آیا قبول می کنید یک مربی خوزستانی در شهر دیگری به او بی حرمتی شود را می پذیرد؟ منصوریان تصمیم گرفته که به نشست نیاید
  مربی تیم فوتبال استقلال گفت: شما اگر جای منصوریان بودید، چه واکنشی نشان می‌دادید؟او به نشانه اعتراض به نشست خبری نیامد.

به گزارش تابناک ورزشی،علیرضا منصوریان پس از شکست 2 بر یک مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری حاضر نشد و محمد خرمگاه به سالن کنفرانس آمد و  گفت: منصوریان خودتان را جای او قرار بدهید اگر این بی حرمتی ها به شما می شد چه واکنشی نشان می دادید؟

وی ادامه داد: منصوریان با غیبتش اعتراض کرد. آیا چنین چیزی قابل قبول است؟ آیا این در شان محیط ورزش است. یک حرفی زده شده و اشتباه بوده و منظور منصوریان این مسایل نبوده است. ما استقلال خوزستان و اهواز را خانه خودمان می‌دانیم آیا قبول می کنید یک مربی خوزستانی در شهر دیگری به او بی حرمتی شود را می پذیرد؟ منصوریان تصمیم گرفته که به نشست نیاید به درست یا غلط این تصمیم را گرفته است.

خرمگاه تاکید کرد: من به عنوان تماشاگر فوتبال و یک فردی که در فوتبال فعالیت می‌کنم این شرایط نه در اهواز که در هیچ شهری قابل قبول نیست. قشنگ نیست این شرایط و چنین مسایلی برای همه ما بد است.

وی در مورد مسایل فنی بازی گفت: بازی را خوب شروع کردیم و از موقعیت‌های گلزنی خود استفاده نکردیم.می‌دانستیم با گذشت زمان شرایط برای ما سخت می‌شود و استقلال خوزستان در خط جلو بازیکنان خوبی دارد و گلی که دریافت کردیم بعد توانستیم به بازی برگردیم و نتوانستیم به فاز آخر که گلزنی است برسیم. نتوانستیم 3 امتیاز بازی را بگیریم و از نوع بازی که بازیکنان‌مان ارایه کردند، راضی هستیم. بازیکنان تلاش کردند و فقط در فار آخر که گلزنی بود نتوانستیم موفق باشیم.

مربی استقلال خاطرنشان کرد: نوع فوتبالی که بازی کردیم باعث شد که مگویان را در آن پست بازی کند و آرش افشین هم در این شرایط بازی نمی توانست برای ما بازی کند. به توانایی بازیکنان اعتقاد داریم.

وی گفت: شرایط بدنی ما خوب بود و با این گرمای هوا شرایط بدنی ما بد نبود و ما بازی به بازی بهتر خواهیم شد و در بازی های آینده شرایط تاکتیکی خود را به حریف دیکته می‌کنیم و شرایط مدافعان وسط ما بهتر شده و در آینده وضعیت تیم ما بهتر و ایده‌آل خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار