اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰

شوشان: شهرداری منطقه 3 خطوط لوله های دفع آب های سطحی که بر اثر مرور زمان فرسوده  و فلزی بودند با  لوله های پلی اتیلن تعویض و مرمت شدند.

این اقدام مشترک معاونت خدمات شهری و معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه سه در طی 8 ساعت،  موجب تسریع در اجرا  و اتمام این پروژه شد.

از اقدامات انجام شده در این پروژه می توان به مسدود نمودن دور برگردان با مجوز و هماهنگی پلیس راهور ، تخریب و برچیدن لوله قدیمی 35 متر ، زیرسازی اطراف و روی لوله 35 متر مربع ، پاکسازی سطح 510 متر مربع ، قیر پاشی و روکش آسفالت روی مسیر زیرسازی شده با سطحی معادل 510 متر مربع اشاره کرد.

گلستانی شهردار منطقه با بیان این مطلب گفت :این پروژه به منظور بهسازی معابر و رفع مشکل آب گرفتگی های این مسیر در مرحله اجراست که با اجرای این عملیات از آبگرفتگی معابر در فصول بارندگی به شدت کاسته خواهد شد. 

وی افزود؛ با توجه به آغاز فصل تابستان اين منطقه جهت دفع هر چه بهتر آبهاي سطحي اقدام به لوله گذاري در مسير هاي لازم نموده است تا شهروندان گرامی در ایام بارندگی با مشکل آبگرفتگی روبرو نشوند.

مدیر منطقه 3 در پایان اظهار داشت: هدف از انجام  پروژه های عملیاتی دفع و هدایت آبهای سطحی در زمان بارندگی ، کنترل سیلاب و ارتقا سطح کیفی و ایمنی معابر این محدوده می باشد. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار