شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
فرماندار بندر ماهشهر از راه‌اندازی مرکز سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به‌ویژه در مناطق محروم این شهرستان حمایت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، منصور قمر در دیدار با معاون فرهنگی کانون کشور گفت: شهرستان ماهشهر نزدیک به 65 روستا دارد و ما برای خدمت‌رسانی فرهنگی به کودکان و نوجوانان این مناطق آماده همکاری در راه‌اندازی اولین کتابخانه سیار روستایی شهرستان بندر ماهشهر هستیم.

فرماندار ماهشهر همچنین با تأکید بر نقش فعالیت‌های کانون در تربیت و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان افزود: در گسترش و تجهیز مرکز ثابت کانون ماهشهر نیز آماده همکاری هستیم.

در این دیدار که در محل اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان برگزار شد رضا قمر‌زاده معاون فرهنگی گفت کانون طی نزدیک به 50 سال فعالیتش بسیار خوش‌نام است و مسئولان کشور به‌ویژه مقام معظم رهبری جایگاه ویژه‌ای برای کانون و فعالیت‌ها و تولیداتش قائل‌اند و این نشانگر اهمیت کانون در حاکمیت کلان کشور است.

قمرزاده‌زاده توضیح داد: علاوه بر مراکز ثابت کانون، مراکز سیار این نهاد فرهنگی نیز بسیار تأثیرگذارند و فعالیت‌های آنان مورد استقبال کودکان روستایی و شهری قرار می‌گیرد.

در این دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: حجم خواسته‌های خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان از کانون روبه افزایش است اما محدودیت‌های بودجه‌ای، توسعه‌ی مراکز را با مشکل روبرو کرده است و ما امیدواریم در این استان از فعالیت‌های کانون حمایت بیشتری صورت بگیرد.

غلامرضا شنبدی با بیان این‌که هر کتاب‌خانه سیار کانون در ماه 30 روستا را تحت پوشش قرار می‌دهد، از فرماندار شهرستان ماهشهر خواست در زمینه‌ی راه‌اندازی این مرکز نیز از کانون حمایت کند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار