شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۲

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان از برگزاری پنجمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان در ۱۴ شهریور ماه خبر داد.

نصرالله دهقانی اظهار کرد: پنجمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان خوزستان با هدف بالا بردن کیفیت خدمات مهندسی و نظارت بر حسن اجرای خدمات برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به جمعیت ۸ هزار و ۶۰۰ نفری مهندسان عضو نظام مهندسی ساختمان خوزستان، ۱۱ نفر به عنوان هیئت مدیره سازمان انتخاب می‌شوند.

دهقانی توضیح داد: در این دوره از انتخابات ۱۱ نفر به عنوان اعضای هیئت مدیره انتخاب می‌شوند که در هر یک از رشته‌های اصلی در قالب گروه‌های عمران پنج نفر، نقشه برداری یک نفر، گروه تاسیسات برق یک نفر و مکانیک یک نفر، گروه معماری دو نفر و شهرسازی یک نفر حضور دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان بیان کرد: ثبت نام کاندیدا‌ها از اردیبهشت ماه آغاز شد و پس از یک ماه مراحل تایید از طرف هیئت نظارت انجام گرفت و در ‌‌نهایت از ۶۲ نفر نامزد این دوره از انتخابات، ۵۶ نفر احراز صلاحیت شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: رای گیری این دوره از انتخابات ۱۴ شهریور ماه در ۱۱ نقطه از استان شامل اهواز، دزفول، شوش‌تر، ایذه، بهبهان، ماهشهر، مسجدسلیمان، سوسنگرد، رامهرمز و امیدیه برگزار می‌شود.

به گفته وی، این انتخابات هر سه سال یکبار به منظور کنترل و نظارت بر فعالیت‌های ساخت و ساز در استان برگزار می‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار