شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۸
مبلغ قرارداد این بازیکن سرشناس یک میلیارد و 500 میلیون تومان عنوان شده است و به این ترتیب تیموریان بالاتر از بازیکنان یک میلیاردوچهارصدی، گران ترین بازیکن لیگ برتر شانزدهم شد.
 آندرانیک تیموریان بعد از ثبت قراردادش با تیم ماشین سازی تبریز به عنوان گرانترین بازیکن لیگ معرفی شد.

به گزارش تابناک ورزشی،آندرانیک تیموریان کاپیتان اول تیم ملی ایران نامش در فهرست اولیه تیم ماشین سازی ثبت نشده بود تا دستمزد وی از دید رسانه ها پنهان بماند اما در نهایت قرارداد این بازیکن هم رسما ثبت شد تا تیموریان به طور رسمی به عضویت ماشین سازی تبریز در بیاید.
مبلغ قرارداد این بازیکن یک میلیارد و 500 میلیون تومان عنوان شده است و به این ترتیب تیموریان بالاتر از بازیکنان یک میلیاردوچهارصدی، گران ترین بازیکن لیگ برتر شانزدهم شد.

آندو در بازی نخست تیمش حاضر نبود و دلیل این غیبت مصدومیت جزیی عنوان شد. این بازیکن فصل گذشته هم در نیم فصل دوم به سایپا پیوست که در اغلب بازی ها مصدوم بود اما گفته می شود قراردادش را کامل از نارنجی ها دریافت کرد.

گفتنی است رسانه ها و کارشناسان به طور حتم اعلام کرده اند که گران ترین بازیکنان لیگ برتر، ارقامی به مراتب بالاتر از مبالغ یک ونیم میلیاردی دریافت می کنند اما آنچه رسما در دفاتر ثبت می شود چندصدمیلیون با واقعیت فاصله دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار