شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
افشارزاده: توهین به ساحت استقلال نابخشودنی است
زدیکان علیرضا منصوریان و همچنین سرپرست استقلال سعی کردند مسائل فنی موجود و شکست آبی‌ها را در لوای مسائلی جنبی توجیه کنند
 شاید برخی آمار مسابقه پریشب آبی‌های تهران و خوزستان در اهواز خبر از برتری میدانی استقلال تهران بدهد و دفاعیه‌های سران باشگاه استقلال و همکاران علیرضا منصوریان از عملکرد وی نیز طی روز گذشته قاطع و رسا بود اما حقیقت آن است که این تیم در ادامه شروع بدش در لیگ شانزدهم 1-2 به استقلال خوزستان باخت و به رده‌های پایینی جدول سقوط کرد و تک امتیازش هم حاصل تساوی 1-1 هفته نخست برابر نفت تهران و در روزی است که بخت آبی‌ها بلند بود وگرنه، آن دیدار را هم می‌باختند.

آمار حاصله دیدار یکشنبه شب استقلال تهران و خوزستان در هفته دوم لیگ برتر حاکی از برتری تیم میهمان بر میزبان در بسیاری از موارد از جمله در شوتزنی به سمت دروازه، سانترها روی دروازه‌، کرنرها و خلق موقعیت‌‌های خطرناک دارد اما این آمار هر چه هم که بگویند، این تیم سیروس پورموسوی بود که در سایه دو بار گلزنی حسین بیت سعید در ازای تک گل کاوه رضایی، هر سه امتیاز مسابقه را کسب کرد و به عبارتی قهرمان فصل پیش این بار هیچ امتیازی به تیم سوم لیگ پانزدهم نداد و به آینده‌اش در لیگ شانزدهم امیدوارتر شد.

افشارزاده: توهین به ساحت استقلال نابخشودنی است

نزدیکان علیرضا منصوریان و همچنین سرپرست استقلال سعی کردند مسائل فنی موجود و شکست آبی‌ها را در لوای مسائلی جنبی توجیه کنند و از عوارض این ناکامی هر چه سریع‌تر رهایی یابند. بهرام افشارزاده گفت توهین‌ها در جریان این مسابقه نسبت به منصوریان و رحمتی از حد گذشته بود و همین مسأله بر فضای بازی و نتیجه حاصله تأثیرگذار بوده است. وی خبر از شکایت رسمی باشگاه استقلال در این خصوص به کمیته انضباطی داد و البته به طرفداران این تیم وعده داد که نگران آینده نباشند زیرا استقلال در روزهای بعدی بهتر از این بازی خواهد کرد. وی افزود: آنچه هرگز نمی‌بخشیم و جای تسامح ندارد، توهین به ساحت استقلال است.

رحمتی: قدری صبور باشیم

در حالی که آبی‌ها تمرین دیروز خود را تعطیل کردند تا بازیکنان تحت فشار قرار گرفته در اهواز قدری رها و برای پیگیری مجدد تمرینات از سه‌شنبه مهیا شوند و به سوی دیدار بعدی تیم‌شان که برابر صنعت نفت است خیز بردارند، رحمتی هم به روند توهین به وی و منصوریان طی مسابقه یکشنبه شب اعتراض کرد. او روی اینستاگرام خود نوشت: با بی‌احترامی چیزی درست نمی‌شود و فقط با حمایت است که ترکیب جدید استقلال اوج خواهد گرفت. بنابراین قدری صبور باشیم.

خرمگاه: شما بودید، چه می‌کردید؟

خرمگاه، ‌دستیار اول منصوریان حتی غیبت سرمربی آبی‌ها در کنفرانس مطبوعاتی پایان مسابقه را نیز به جریان توهین‌ها روی سکوها ارتباط داد و گفت: سرمربی ما با نیامدنش به نشست خبری، اعتراضش را به این امر نشان داد. شما جای او بودید، چه می‌کردید؟ خوب یا بد باختیم اما این طرز برخورد درست نبود.

البته ما فرصت‌های لازم را برای گلزنی و نباختن این مسابقه به دست آوردیم که آنها را از دست دادیم. در مجموع از این بازی راضی و به آینده امیدوار هستیم. با این حال توضیحات خرمگاه درباره دلایل استفاده از هرایر مگویان در پست مدافع چپ و نمایش ضعیف مدافع جدید برزیلی و کنعانی‌زادگان در دفاع وسط، کسی را راضی نکرد و مشکلات استقلال در خط حمله و بویژه امر گلزنی نمودی تازه یافت. این در حالی رخ داد که استقلال خوزستان با ارائه یک بازی جانانه‌تر، به آنچه می‌خواست، رسید و پورموسوی نشان داد به عنوان جانشین عبدالله ویسی تا این لحظه موفق ظاهر شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار