اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶
با صدرنشینی دوباره آبی‌های خوزستان
هفته دوم با صدرنشینی استقلال خوزستان به پایان رسید؛ پرسپولیس در خانه متوقف شد؛ ١١ بازیکن جذاب و برتر هفته دوم لیگ برتر را با هم مرور می کنیم.
به گزارش پایگاه خبری شوشان به نقل از ورزش سه، در هفته دوم استقلال خوزستان بازی مهم هفته را برابر استقلال تهران پیروز شد و به صدر جدول رسید؛ در حالیکه پرسپولیس می توانست با برد برابر فولاد تنها شش امتیازی هفته باشد؛ برابر تیم نعیم سعداوی متوقف شد. یازده بازیکن برتر هفته دوم از دید کارشناسان ورزش سه، را مرور می کنیم.
 دروازه بان:
مانوئل فرناندز( ماشین سازی تبریز):
دروازه بان لالیگایی ماشین سازی پس از اشتباه عجیب مهدی اسلامی در هفته اول به دروازه تیم خطیبی رفت و در اولین بازی خود ضمن کلین شیت توانست توانایی خود را با مهار چند ضربه گسترشی ها نشان دهد. علاوه بر مانوئل؛ حسن هوری درون دروازه صنعت نفت روز رویایی برایر تراکتوری ها سپری کرد.
 مدافعان:
 علی عبدالله زاده( صنعت نفت آبادان):
مدافع آبادانی ها در روز سخت توانست نمره قبولی برابر تراکتورسازان تبریزی بگیرد؛ وی که سابقه حضور در تیم ملی امید را دارد اولین نماینده صنعت نفت در تیم منتخب ورزش سه است.
 محمد انصاری (پرسپولیس):
انصاری در پست غیر تخصصی خود بسیار هماهنگ با سید جلال بازی کرد و در معدود ضد حملات فولادی ها با قلدری توانست عقب زمین تیمش را جمع کند.
 عبدالله کرمی (فولاد):
بازی متعصبانه و پرتلاش عبدالله یکی از دلائل اصلی کسب امتیاز مقابل قرمزها توسط فولاد بود. مدافعی که نود دقیقه سرزد و تکل بست و با داور صحبت کرد تا فولاد با چنگ و دندان از پرسپولیس امتیاز بگیرد.
 هافبک دفاعی:
 مگنو باتیستا(گسترش فولاد تبریز):
هافبک برزیلی گسترش در میانه زمین برای تیمش در دربی مشهد عالی بازی کرد و توانست نمره قبولی بگیرد. باتیستا برخلاف پریرا از آمادگی خوبی برخوردار است.
 هافبک ها:
حمید علی عسگر(سیاه جامگان):
علی عسگر در دربی مشهد عالی بازی کرد و توانست یک پنالتی برای تیمش بگیرد.به نظر می رسد فرهاد کاظمی راه بازی گرفتن از علی عسگر را به خوبی بلد است.
 معین عباسیان(پدیده مشهد):
عباسیان دیگر ستاره دربی مشهد بود و چندین بار با بدشانسی موفق به گشودن دروازه سیاه جامگانی ها نشده بود؛ اما ضربه و گل وی هدیه الهی به بازی خوبش بود؛گلی که از آسمان به نام وی نوشته شد.
مهدی مومنی(استقلال خوزستان):
وینگر راست استقلالی های خوزستان ستاره تیمش برابر تیم سابقش بود. او که فصل قبل فرصت کافی برای دیده شدن پیدا نکرده بود توانست برابر منصوریان ارزش های خود را نشان دهد؛ حرکت فوق العاده او روی گل دوم بیت سعید نقطه عطف بازی اش بود.
مهدی ترابی( سایپا):
ترابی در بازی با ذوب آهن ستاره تیمش بود و حرکت زیباش از سمت چپ و ضربه اش بعد از اشتباه مظاهری باعث شد تا سایپا، فولاد شهر را با امتیاز به سمت تهران ترک کند. ترابی همچنان جوان اول سایپاست.
مهاجمان:
فرید بهزاد کریمی( سپاهان اصفهان):
 فرید بهزادی کریمی برابر سرمربی محبوبش علی دایی عالی ظاهر شد؛ او که سال قبل شاگرد دایی بود برابر نفت تهران هم پنالتی گرفت و هم آن را گل کرد تا اولین سه امتیاز به حساب عبدالله ویسی و یارانش وأریز شود .
 حسن بیت سعید(استقلال خوزستان):
وینگر چپ استقلال خوزستان بازهم گلزنی اش را برابر سرخابی ها آغاز کرد؛ وی فصل قبل با گلزنی با پرسپولیس در غدیر و امسال با گلزنی برابر استقلال در غدیر موتورش روشن شده بود.بیت سعید با دو گلی که به ثمر رساند در کنار همشهری اش زهیوی صدر نشین گلزنان لیگ شانزدهم تا هفته دوم است.
جامانده های شایسته هفته دوم لیگ برتر
همواره در انتخاب بهترین تیم هفته محدودیت هایی وجود دارد چون بیشتر از 11 بازیکن نمی تواند در این تیم حاضر باشد از همین رو ناخوئدآگاه برخی بازیکنان شایسته در این انتخاب از قلم می افتند. در هفته دوم سوای از 11 بازیکنی که از دید «ورزش سه» به عنوان تیم منختب انتخاب شدند بودند بازیکنان دیگری که با درخشش خود لایق حضور در تیم منتخب بودند اما نام های آنها جا ماند.
خسرو حیدری از استقلال تهران، میثم دورقی و رافائل روبالو از استقلال خوزستان، لی اولیویرا از سپاهان ، کاخا از ماشین سازی، حسن هوری از صنعت نفت آبادان، جاسم کرار از تراکتورسازی، محمدرضا خانزاده از سیاه جامگان،رضا عنایتی از صبای قم و ... بازیکنانی بودند که در این هفته از رقابت های لیگ برتر درخشش خوبی داشتند اما از تیم منتخب هفته جا ماندند که باید از آنها نیز به نیکی یاد شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار