شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
انتشار قراردادها، شیوه سالم‌سازی نیست
با توجه به این‌که می‌دانیم فشار زیادی روی حریف است، برنامه‌ریزی کرده‌ایم که از روزنه‌هایی که مطمئنا در این تیم ایجاد خواهد شد
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با بیان این‌که با استقلال تهرانی بازی داریم که بسیار زخمی است، گفت:‌ با توجه به این‌که می‌دانیم فشار زیادی روی حریف است، برنامه‌ریزی کرده‌ایم که از روزنه‌هایی که مطمئنا در این تیم ایجاد خواهد شد، استفاده کنیم و چه بسا پیروز میدان هم شویم.
 
نادر دست‌نشان اظهار‌کرد: ‌بعد از دو تساوی که از دیدارهای صبا و تراکتورسازی به دست آوردیم، با تیم استقلال تهرانی بازی داریم که بسیار زخمی است. این تیم از دو بازی اولش تنها به دو امتیاز دست پیدا کرده است و فشار روی این تیم از سوی هواداران و جامعه فوتبال با توجه به انتظاری که از آن دارند، وجود دارد.
 
وی افزود:‌ استقلال تهران تا این هفته از مسابقات نتایج دلخواه خود را به دست نیاورده، هر چند که بد هم بازی نکرده است. به هر حال در بازی با ما تمام توان‌شان را خواهند گذاشت تا این بازی را با پیروزی به پایان برسانند و از فشاری که روی آن‌ها است، کاسته شود و طبیعتا بازی سختی برای ما در حضور تماشاگران پرشور استقلال تهران خواهد بود.
 
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: ‌شرایط روحی - روانی تیم ما نیز بسیار خوب است و با تیم بزرگی چون استقلال تهران در بیرون از خانه بازی داریم. با توجه به این‌که می‌دانیم فشار زیادی روی تیم استقلال است، برنامه‌ریزی کرده‌ایم که از روزنه‌هایی که مطمئنا در این تیم ایجاد خواهد شد، استفاده کنیم و چه بسا پیروز میدان هم شویم، هرچند که تساوی هم در این بازی برای ما حکم پیروزی است.
 
وی بیان کرد: ‌در بازی با استقلال تهران به این صورت نیست که از پیش شکست خورده باشیم، بلکه به تهران می‌رویم تا یک بازی خوب به نمایش بگذاریم و گوشه چشمی هم به پیروزی در این دیدار خواهیم داشت. ما بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای داریم که بیشتر آن‌ها تاکنون در لیگ برتر و ورزشگاه آزادی بازی نکرده‌اند و همه این‌ها به ما کمک می‌کند تا با انگیزه بیشتر و تفکر بهتری مقابل استقلال تهران بازی کنیم.
 
دست‌نشان در ادامه در خصوص بازیکنان خارجی تیمش، عنوان کرد: بازیکن کره‌ای در دیدار با تراکتورسازی به میدان رفت که یکی از بازیکنان بسیار مفید ما بود و همه نیز از او راضی بودند. رشید دیگر بازیکن خارجی‌مان است که شرایط خوبی دارد و در دیدار دوستانه روز گذشته (سه‌شنبه) برابر استقلال اهواز بازی کرد و نمایش بسیار خوبی داشت و امیدوارمان کرد. در مورد بازیکن برزیلی‌مان هم باید بگویم ITC او هنوز آماده نشده است.
 
وی افزود: ‌مصدومیت عقیل اعتمادی، گلر دورگه‌مان هم برطرف شده است ولی برای بازی با استقلال تهران او را به صورت کاملا آماده نداریم وان‌شاءالله برای بازی‌های آینده کم کم آماده می‌شود. مطمئنا وجود دو گلر خوب دیگر در تیم‌مان انگیزه‌های حسن هوری را بیشتر کرده است تا با شادابی و چنین کیفیتی کار کند و از این موضوع بسیار خوشحالیم. هوری در دو بازی گذشته عملکرد خوبی درون دروازه داشت و رفاقت و رقابت او با عقیل اعتمادی، کمک‌ حال خودش و تیم بوده است.
 
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در پایان در خصوص انتشار مبلغ قرارداد تیم‌ها، گفت:‌ اگر این موضوع کمکی به جامعه فوتبال ما می‌کند، خوب است ولی فکر نمی‌کنم کمکی داشته باشد و بیشتر مشکل ایجاد می‌کند. به نظرم این کار حرفه‌ای نیست، چرا که مبلغ قراردادها، اطلاعاتی است بین بازیکنان و مربیان با باشگاه‌ها. به نظرم سالم‌سازی و شفاف‌سازی این نیست. در هر صورت موضوع مهمی نیست ولی اصولی نمی‌باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار