اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶
حل مشکلات شهروندان امر واجبی است که بر دوش ما گذاشته شده و از آنجا که هدف و رسالت شورا و شهرداری خدمت به مردم است بنده نیز حمایت خود را اعلام می کنم.
شوشان: بنده علیرغم اینکه در انتخاب شهردار جدید دخالتی نداشتم اما آمادگی هرگونه پیگیری مسائل شهر و شهرداری را با همکاران و شهردار جدید تا حصول نتیجه داشته و حمایت خود را نیز از شهردار منتخب اعلام می کنم.

به گزارش شوشان ، نایب رییس شورای اسلامی شهر آبادان با اعلام این موضوع گفت: حل مشکلات شهروندان امر واجبی است که بر دوش ما گذاشته شده و از آنجا که هدف و رسالت شورا و شهرداری خدمت به مردم است بنده نیز حمایت خود را اعلام می کنم.

عبدالحسین مکوندی در خصوص تعامل شورا و شهرداری گفت: شهرداری موفق عمل کرده که اختیار تام داشته و بتواند با اندیشه و تدبیر مدیریتی خود به اداره ی امور شهر بپردازد و شورا نظارت بر این امور داشته باشد و امیدواریم شهردار جدید بتواند با برنامه ریزی هایی که انجام میدهد از تمام نیروها به نحو مطلوب استفاده کرده و با ارائه خدمات بهتر به شهروندان باعث رضایت شهروندان گردد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه آبادان محل آزمون و خطا نیست، افزود: از این باید توجه داشت که تصمیم شهردار در آبادان تاثیرات بسزایی دارد و با یک دستور شهردار می‌توان شهر را تکان داد پس دقت در ارائه تصمیمات را باید مورد توجه داشت.

وی مدیریت خوب را در کاستن بار بدهی شهرداری عامل مهمی خواند و بیان داشت: رقم 85 میلیارد بدهی شهرداری رقمی نیست که یک مدیر توانمند و ساعی نتواند آن را پرداخت نماید و شهردار منتخب می بایست بصورت شفاف برنامه خود را برای پرداخت این بدهی اعلام نماید.

مکوندی در پاسخ به این سوال که دلیل به تعویق افتادن حکم شهردار چیست گفت: خوشبختانه در این موضوع مشکلی وجود ندارد و بحث تائید شدن حکم شهردار در حال انجام پروسه اداری در وزارت کشور است، و خوشبختانه این موضوع نیز با پیگیری نمایندگان محترم شهرستان تسریع شده است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر آبادان تعامل سه نماینده شهر در پیگیری تایید حکم شهردار جدید در وزارت کشور را حرکتی مثبت و امیدوارکننده ارزیابی کرد و اظهار داشت: ان شاءالله با تعامل و همکاری مضاعفی که در بین مسئولین ایجاد شده بتوانیم در ادامه موفق تر عمل نماییم زیرا با تعامل و درک متقابل مسئولین شهرستان با یکدیگر و اعضای شورای شهر می توان در جهت عمران و آبادانی شهر قدم های اساسی برداشت.

وی تصریح کرد: به عنوان مثال در بحث انتخاب شهردار بنده ضمن داشتن نظر متفاوت، از همان اول به تصمیم همکارانم در شورا احترام گذاشتم چرا که شورا برآیند انتخاب شهروندان است و تصمیم جمعی قابل احترام است.

مکوندی در ادامه اذعان داشت: توفیق شهردار منوط به تعامل سازنده با مجموعه ی شورا، مردم و مسئولین است و تعامل نه یک رویداد اتفاقی بلکه یک راهکار برنامه ریزی شده و هدفمند است که امیدوارم شهردار محترم با برنامه و زمانبندی دقیق بتوانند از کلیه ی ظرفیت های بالقوه ی موجود برای پیشبرد برنامه های عمرانی شهرداری بهره گیرند و موجبات عمران و آبادانی مطلوب را فراهم سازند و در قامت یک شهردار مقتدر و تمام عیار موجبات رضایتمندی مردم خوبمان را فراهم آورند.

این عضو شورا در خصوص پالایش نیروها در مدیریت شهری گفت: استفاده از نیروهای توانمند، خوشنام و سالم در دستور کار شهردار قرار گیرد و به عبارتی ضرورت دارد افراد شایسته و با تجربه، مدیریت ها را عهده دار باشند.

مکوندی افزود: شهردار منتخب محترم این مساله مهم را نیز باید مدنظر و در دستور کار خود داشته باشد مه فرصت یک ساله او برای خدمت به آبادان و شهروندان عزیزمان، هم می تواند نعمت باشد و هم نقمت. و اگر این فرصت طلایی در همان راستایی که بنده عرض نمودم و اراده جمعی دیگر همکاران محترم در شورای شهر ترسیم کرده و می کند باشد قطعا نعمت خواهد بود و برای ایشان و شهرداری و شورا موجب افتخار می گردد.

وی در پایان با تقدیر از تلاش های شبانه روزی سرپرست کنونی شهرداری گفت: مدیریت وی اثبات لیاقت و درایت کارکنان شهرداری است که مدیران خوشنام در سیستم شهرداری حضور دارند. حسین زال بهبهانی نیز یکی از متعهدترین کارکنان شهرداری است که در این مدت به خوبی شهرداری را اداره کرده و من به سهم خود از ایشان صمیمانه قدردانی و تشکر می کنم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار