شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۴

بنده دانشجوی ترم چهارم رشته حقوق دانشگاه آزاد اسلامی خرمشهر می باشم که تا پایان ترم چهارم نتوانستم رئیس دانشگاه آزاد خرمشهر را ببینم. ایشان یک منشی دارد که اجازه ورود به اتاق رئیس دانشگاه را نمی دهد!

دانشگاه آزاد اسلامی خرمشهر فاقد امکانات بهداشتی و رفاهی می باشد. وضعیت سرویس بهداشتی بسیار زننده و از چندین متر بوی بد آنها به مشام می رسد. فاقد پارکینگ برای پارک خودرو دانشجویان می باشد و دانشجویان به ناچار خودروهای خود را در خیابان اطراف دانشگاه پارک می کنند. البته دانشجویانی که ارتباطات صمیمانه ای با روسای دانشگاه دارند می توانند خودروهای خود را به محوطه دانشگاه وارد نمایند! وضعیت سیستم های سرمایشی دانشگاه نامطلوب می باشد و فضای کلاس های دانشگاه همیشه گرم می باشند و در فصل امتحانات غیر قابل تحمل می باشد.

کلاس ها فاقد وسایل تهویه می باشند به طوری که بیشتر بوی ناخوشایندی دانشجویان را آزار می دهد. وضعیت تغذیه و غذای دانشگاه (سلف سرویس ) غیرقابل تناول می باشد و هم از نظر کیفیت و هم از نظر کمیت بسیار نامطلوب می باشد. پس از گذشت 4 الی 5 هفته از شروع ترم اقدام به فروش ژتون می نمایند که یک روز شخصی که ژتون را می فروشد را پیدا می کنیم و یک روز آن را پیدا نمی کنیم و 2 الی 3 هفته قبل از اتمام ترم اقدام به قطع غذا می نمایند. در دانشگاه یک نمازخانه 20*10 متری وجود دارد که در آن خانم ها و آقایان با یک پرده از همدیگر جدا شده است که صدای خانم ها، آقایان را ناراحت می کند و صدای آقایان، خانم ها را نیز آزار می دهد. ضمن اینکه این نمازخانه در بیشتر اوقات به عنوان استراحتگاه و محل مطالعه دانشجویان مورد استفاده قرار می گیرد. بخاطر اینکه دانشگاه فاقد سالن مطالعه و اتاق استراحت می باشد. یک سئوال در ذهن متصور می شود که آیا شهریه دانشگاه خرمشهر کمتر از دانشگاه های دیگر می باشد و اگر نباشد چرا خدمات دانشگاه آزاد خرمشهر از دیگر دانشگاه ها کمتر و قابل مقایسه نمی باشد علت چیست؟ علت آن را باید کجا بیابیم؟ بنده در تاریخ 6/4/91 که خواهان ملاقات با رئیس دانشگاه بودم متاسفانه با بهانه های متعدد از سوی منشی از ورود به اتاق رئیس دانشگاه ممانعت کردند و برای ملاقات با رئیس دانشگاه درخواست کتبی از من می خواست! و درخواست کتبی مبنی بر ملاقات با رئیس را به بنده ندادند و بعد از آن بنده را به معاونت آموزشی راهنمایی کرد! جای تعجب دارد که چرا رئیس دانشگاه آمادگی ملاقات با دانشجویان را ندارد!

در ورودی های شهرستان خرمشهر شعار با وضو وارد شوید به چشم می خورد که شعار بسیار جالبی می باشد و آن را به خاطرآبیاری شدن زمین های خرمشهر با خون شهدای سرافراز نوشته اند. آیا اگر شعار خانم ها با چادر وارد دانشگاه شوند در ورودی دانشگاه زده می شود مشکلی برای دانشگاه بوجود می آورد و یا لااقل از ورود خانم هایی که حجاب مناسب ندارند و یا لباس های زننده می پوشند به دانشگاه ممانعت به عمل می آورند.

ه- م دانشجوی دانشگاه آزاد خرمشهر


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار