شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۷
علی اکبر باورصاد رییس جهاد کشاورزی مسجدسلیمان شد. جلسه تودیع و معارفه ناصر حسین پور و علی اصغر باورصاد رویای قدیم و جدید جهاد کشاورزی با حضور حجت الاسلام مروج رییس گزینش سازمان جهاد کشاورزی، دکتر اقتصادی مدیر حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، و مهندس حقیقت خواه مدیر حفظ نباتات سازمان به همراه جمعی از پرسنل و اصحاب رسانه شهرستان در سالن کنفرانس اداره جهاد کشاورزی مسجدسلیمان برگزار شد.

ناصر حسین پور در سخنانی ضمن تشکر از مهندس چنگلوایی به دلیل اعتمادی که به ایشان داشتند گفت: شرمنده همه همکارانم هستم که دوره مأموریت بنده مصادف شد با کمبودها و ما بخوبی نتوانستیم به آن ها خدمات ارائه بدهیم.

وی ادامه داد: اما خوشحالم درکارم با همه توانم در خدمت کشاورزان و دامپروران شهرستان بوده ام… وی ادامه داد: بالترین کمکی که به شهرستان شد مبحث حق آبه است که انشالله با آن وضعیت شهرستان دگرگون خواهد شد. ایشان در پایان سخنان خود ضمن آرزوی موفقیت برای مهندس باورصاد ابراز امیدواری کرد ایشان در ماموریت شان موفق باشند…

علی اکبر باورصاد مدیر جدید اداره جهاد کشاورزی نیز در سخنانی گفت: تغییرات همیشه منشا خیرات است. وی ضمن تشکر از زحمات مهندس حسین پور گفت: دست همکاری به سوی ایشان و همه مدیران گذشته دراز می کنم و امیدوارم ازموقعیتی که فراهم شده است برای حل مشکلات مردم بهترین استفاده را بکنم.

IMG_0135 copyIMG_0107 copyIMG_0084 copy



نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار