شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲
در هفته سوم لیگ برتر
سه تیم خوزستانی لیگ برتر در هفته سوم به مصاف تیم های اصفهانی و تهرانی خواهند رفت تا تنور لیگ داغ تر از گذشته شود.
گزارش از مسعود گادار

 سه تیم خوزستانی لیگ برتر در هفته سوم به مصاف تیم های اصفهانی و تهرانی خواهند رفت تا تنور لیگ داغ تر از گذشته شود.

هفته سوم رقابت های لیگ برتر از روز جمعه با جدال صنعت نفت آبادان مقابل استقلال تهران و فولاد برابر ذوب آهن اصفهان آغاز خواهد شد.
در همین هفته و روز جمعه نیز استقلال خوزستان مدافع عنوان قهرمانی میهمان یکی از سپاهان اصفهان دیگر مدعی قهرمانی است.
هفته سوم لیگ برتر برای هر سه تیم خوزستانی اهمیت ویژه ای دارد بخصوص دیدار استقلال خوزستان برابر سپاهان که می تواند تقابل تفکر مربی و شاگرد خوزستانی ها باشد.

***صنعت نفت آبادان - استقلال تهران

صنعت نفت آبادان که در دو هفته ابتدایی لیگ برتر هنوز نتوانسته به پیروزی برسد در ورزشگاه آزادی باید به مصاف استقلال تهرانی برود که از دو بازی خود صاحب یک امتیاز شده و برابر نفت راهی جز پیروزی ندارد.

زرد پوشان آبادانی برابر تراکتور سازی تبریز و صبای قم نشان داد در خط حمله و خط میانی مشکلاتی را احساس می کند که این مساله برابر تیمی همانند استقلال که در خط میانی مهره های بزرگی دارد می تواند برای نفتی ها دردسر ساز باشد.

از سوی دیگر خط دفاعی نفتی ها برابر تراکتورسازی تبریز روز خوبی را سپری کرد هر چند که مدافعان نفتی برابر مهاجمان استقلال یکی از سخت ترین روزهای خود را سپری خواهند کرد، جایی که بغلانی و عبدالله زاده در قلب خط دفاعی که به لحاظ سرعت کمی مشکل دارند باید جابر انصاری و کاوه رضایی دو مهاجم سرعتی و تکنیکی آبی پوشان تهرانی را کنترل کنند.

حسن هوری دروازه بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص این دیدار به ایرنا گفت: بازی بسیار سختی پیش رو داریم اما تیم از پیش باخته ای در این دیدار نیستیم. وی اظهار داشت: استقلال یکی از پرمهره ترین تیم های لیگ برتر است و در مقابل صنعت نفت تیمی جوان اما با انگیزه که برابر میزبانش برای سه امتیاز بازی خواهد کرد.

دروازه بان صنعت نفت آبادان افزود: ما همیشه برابر استقلال نمایش خوبی داشته ایم و در این بازی هم به طور حتم عملکرد قابل قبولی خواهیم داشت.

***فولاد خوزستان - ذوب آهن اصفهان

فولاد خوزستان که از دو بازی گذشته خود تنها یک امتیاز کسب کرده روز جمعه میزبان ذوب آهن اصفهانی است که این تیم را همسایه خود در جدول رده بندی می بیند.

فولادی ها پس از نمایش قابل قبول برابر پرسپولیس به لحاظ انگیزه شرایط مناسبی دارند و این مهم می تواند شانس قرمزپوشان اهوازی برای پیروزی مقابل حریف نه چندان آماده این روزهای خود را بیشتر کند.

خط دفاعی قرمزپوشان اهوازی برابر پرسپولیس کم نقص ظاهر شد و به نقطه قوتی برای کادر فنی این تیم تبدیل شد اما به طور حتم فولادی ها برابر ذوب آهن روی به بازی هجومی خواهد آورد تا به نخستین پیروزی خود در فصل جاری برسد.

در آن سوی میدان ذوب آهن این روزها شرایط خوبی ندارد و همانند فولادی ها از 6 امتیاز فقط یک امتیاز کسب کرده و برابر فولاد برای کسب حداقل امتیاز به میدان خواهد آمد. اسماعیل شریفات مهاجم فولاد خوزستان در خصوص این دیدار گفت: بازی برای هر دو تیم شرایط خاصی دارد ولی فولاد با توجه به میزبان بودنش شانس بیشتری برای پیروزی دارد.

وی افزود: در دو بازی قبلی خوب نتیجه نگرفتیم ولی برابر ذوب آهن هدفمان جبران دو نتیجه بازی های قبلی است. مهاجم فولاد خوزستان اظهار داشت: البته ذوب آهن تیم با تجربه ای است که برای کسب امتیاز در اهواز برنامه های خاص خود را دارد.

***استقلال خوزستان - سپاهان اصفهان

اما تقابل استقلال خوزستان مقابل سپاهان اصفهان مهمترین دیدار این هفته خواهد بود زیرا استقلالی ها باید برابر تفکرات مربی فصل گذشته خود تقابل کنند.

عبدالله ویسی مربی که توانست با استقلال خوزستان در فصل گذشته شگفی ساز شود اکنون باید برابر تیم محبوب استان خود مقابله کند و نقشه شکست این تیم را به شاگردانش در سپاهان آموزش دهد.

شناخت ویسی از استقلال یکی از دغدغه های اصلی کادر فنی خوزستانی ها می باشد هر چند که پور موسوی سرمربی آبی پوشان اهوازی از تفکرات ویسی شناخت لازم را دارد. خط حمله اهوازی ها به عنوان نقطه قوت این تیم امید اردو آبی پوشان برابر سپاهان به شمار می رود جایی که زهیوی و بیت سعید برای هر خط دفاعی می توانند کابوس به شمار بروند.

البته سپاهانی ها در خط میانی و دفاعی بازیکنان با تجربه ای دارد که برابر نفت تهران توانستند با عملکرد خوبشان نخستین پیروزی را برای ویسی به ارمغان بیاورند. حسین بیت سعید مهاجم استقلال خوزستان در خصوص این دیدار به ایرنا گفت: سپاهان تیم قابل احترامی است که دارای بازیکنان و کادر فنی بزرگی می باشد.

وی اظهار داشت: این بازی برای ما اهمیت ویژه ای دارد زیرا باید برابر سرمربی که فثل گذشته برای ما زحمات زیادی کشید به میدان برویم ولی هدفمان فقط سه امتیاز است.

مهاجم استقلال خوزستان افزود: این بازی قطعا یکی از زیباترین بازی های هفته سوم خواهد بود زیرا دو تیم مدعی قهرمانی برابر یکدیگر به میدان می روند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار