شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱
علیرضا منصوریان سرمربی استقلال در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل نفت آبادان حاضر شد.

به گزارش خبرآنلاین؛ تیم های استقلال تهران و نفت آبادان فردا در چارچوب هفته سوم لیگ برتر به مصاف هم می روند. علیرضا منصوریان سرمربی آبی ها دقایقی قبل در کنفرانس خبری پیش از بازی حاضر شد و به سوال های خبرنگاران پاسخ داد.

او در ابتدای صحبتش درباره رفتن بهرام افشارزاده گفت: « باید به بهرام افشار زاده خسته نباشید بگویم، او یکی از باعث و بانی‌های آمدنم به خانه‌ام بود. افشارزاده در نقل و انتقالات بسیار به ما کمک کرد و شجاعانه قدم برداشت. او به نوعی پدر ورزش ما محسوب می‌شوند. همچنین به رضا حسنی‌خوی عزیز خوش‌آمد می‌گویم و امیدوارم قدمش باعث خیر و برکت در استقلال شود. او نیز مانند همه مدیران پیشین در ۳۵ سال گذشته که تلاش کردند از نام استقلال دفاع کنند، از این باشگاه دفاع خواهد کرد. »

منصوریان با بیان این نکته که نتیجه های قبلی تیمش اصلا برایش نگران کننده نیست، درباره وضعیت آبی ها گفت: « تیم‌هایی که فشار بدنسازی زیادی پشت سر بگذارند، دچار چنین مسائلی می‌شوند. از طرفی استقلال به خاطر فینال جام حذفی تمریناتش را دیر آغاز کرد. همچنین ۸ بازیکن جدید به تیم اضافه شدند. »

او درباره کنعانی زادگان و وضعیت خط دفاعی تیمش هم گفت: « نفراتی که در خط دفاعی جذب شده‌اند، در حد و قواره استقلال بودند. یکی از دلایل جذب کنعانی‌زادگان سن کم او بود و این بازیکن می‌تواند آینده استقلال را تضمین کند. او در ۲۲ سالگی در ۲ سال اخیر به اردوهای تیم ملی دعوت شده است. ۲۷ سال پیش رضا حسن‌زاده نیز به همین شکل به استقلال آمد و تبدیل به یک ابر دفاع شد. کنعانی‌زادگان را با همین نگاه جذب کردیم و پیش از این که قرارداد ببندد، در تست سلامت پزشکی شرکت کرد. من از کنعانی‌زادگان راضی هستم و او تبدیل به یک فوق ستاره خواهد شد. »

او همچنین درباره اتفاقات به وجود آمده در کنفرانس خبری بازی با استقلال خوزستان گفت: « در استقلال تجربه دیگری کسب کردم و این تجربه قبل از بازی با استقلال خوزستان مشخص شد. از این پس تصمیم گرفتم که تنها از کنفرانس به کنفرانس صحبت کنم و اگر مطلب دیگری باشد از طریق سایت باشگاه مطرح می‌کنم. هر جایی از طرف من حرفی دیدید، بدانید دروغ محض است. در اینجا حرف نزده را چاپ می‌کنند، چه برسد به این که حرفی زده شود. در بازی با استقلال خوزستان تنها به دلیل بی‌حرمتی که من شد، در نشست خبری شرکت نکردم. »


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار