شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۸
 سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: گر چه در نخستین بازی خانگی خود در لیگ برتر باشگاههای ایران مغلوب حریف شدیم اما در این بازی انگیزه مضاعفی برای شکست ذوب آهن داریم.

به گزارش ایرنا نعیم سعداوی عصر پنجشنبه در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر ذوب آهن اصفهان در هفته سوم رقابت های لیگ برتر کشور اظهار کرد:هفته گذشته در نامه ای به فدراسیون خواستار تعویق این مسابقه بودیم چرا که هفته گذشته بی دلیل بازی ما یک روز به تعویق افتاد و برنامه های تمرینی ما را با مشکل مواجه کرد.

وی افزود: گرچه تا کنون تمرین استانداردی را انجام نداده ایم اما برابر ذوب آهن با انگیزه بالا به میدان می رویم تا به اولین برد خانگی خود در این فصل دست یابیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان ادامه داد: هواداران تیم همواره به عنوان یار دوازدهم حامی ما بوده اند و امید است در این بازی نیز با حمایت از بازیکنان تیم انگیزه لازم را برای ارائه یک بازی با کیفیت در آن ها ایجاد کنند.

وی بیان کرد: ما درهفته گذشته مقابل پرسپولیس بازی خوب و قابل قبولی ارائه دادیم و شانس بیشتری برای پیروزی برابر این تیم پر مهره داشتیم اما تیم حریف مانع کسب سه امتیاز ما شد.
سعداوی تصریح کرد: اگرچه تیم ما در دو بازی گذشته تنها یک امتیاز را در کارنامه خود ثبت کرده است اما به گذشته فکر نمی کنیم و تنها به ادامه کار و جبران امتیازات از دست رفته می اندیشیم.

وی در خصوص رفع محرومیت ایوب والی هم گفت: ما انتظار داشتیم این بازیکن زودتر به جمع ما بپیوندد اما با این وجود از مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته استیناف به دلیل تعلیق کردن محرومیت ایوب والی قدردانی می کنیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان اظهار کرد: با اضافه شدن ایوب والی و وحید طالب لو به تیم بی شک کیفیت کار ما بالاتر رفته و می توانیم در ادامه رقابت ها جایگاه خوبی را در جدول به دست آوریم.
وی ادامه داد: همچنین در روزهای آینده با اضافه شدن یک بازیکن خارجی به تیم می توانیم نقاط ضعف خود را جبران کنیم.

دیدار تیم های فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان از هفته سوم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور روز جمعه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.

تیم فولاد خوزستان در بازی دوم خود برابر تیم پرسپولیس تهران به نتیجه تساوی یک بر یک دست یافت.

فولاد خوزستان در اولین بازی خود برابر میهمانش ماشین سازی تبریز با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار