شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
رئیس فدراسیون بسکتبال ایران گفت: با توجه به مسائل و مشکلات مالی موجود مجبور بودیم با تبلیغ سالاد اولویه در کنار زمین بسازیم تا حداقل قسمتی از مشکلات مالی‌مان برطرف شود.
رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد قهرمانی جوانان و مشکلات مالی در بسکتبال صحبت هایی را مطرح کرد. 
به گزارش تابناک ورزشی،محمود مشحون در مورد قهرمانی تیم جوانان ایران در مسابقات بسکتبال زیر 18 سال آسیا در تهران اظهار داشت: تیم جوانان برای پنجمین بار راهی مسابقات جهانی می‌شود و هدف فدراسیون استفاده از تمام داشته‌های این تیم است. ما جلسه‌ای با کادرفنی و باوئرمن در مورد برنامه‌ریزی برای آینده این تیم در هفته گذشته برگزار کردیم.

وی ادامه داد: جوانان ایران با تمام توان در مسابقات قهرمانی آسیا ظاهر شدند و ما در تلاش هستیم تا برای مسابقات جهانی مصر کمبودهای تدارکاتی آنها را جبران کنیم.

مشحون درباره تیم ملی بزرگسالان گفت: این تیم به تلاش و برنامه‌ریزی نیاز دارد و ما به‌همراه باوئرمن برنامه چهار ساله برای آن تدوین کرده‌ایم که هفته به هفته پیش می‌رویم. تیم ملی در هر بازی تدارکاتی از بازیکنان مختلفی استفاده کرد، ولی ترکیب نهایی تیم برای حضور در مسابقات آسیا چلنج تا حدود زیادی همان ترکیبی است که به جام ویلیامز جونز اعزام شد. اردوهای تیم ملی از 19 مرداد آغاز می‌شود.

وی در مورد ساخت سالن اختصاصی بسکتبال اظهار داشت: در این مورد بارها و بارها تقاضا کرده‌ام و دیگر آن را تکرار نمی‌کنم. ما مجبور بودیم برای دیدارهای تدارکاتی تیم جوانان آنها را به شهرستان‌ها ببریم و دیدید که با همین تدارکات هم تیم چین را شکست دادیم.

رئیس فدراسیون بسکتبال ایران در مورد تبلیغات گز و سوهان در کنار زمین بسکتبال گفت: من اهل و آه  ناله و التماس نیستم، وزیر هم  در مورد ساخت سالن به ما قول پیگیری داده است. در نهایت با توجه به مسائل و مشکلات مالی موجود مجبور بودیم با تبلیغ سالاد اولویه در کنار زمین بسازیم تا حداقل قسمتی از مشکلات مالی ما برطرف شود. اگر بخواهیم به گذشته برگردیم صورت خوبی نخواهد داشت، خوشبختانه همه شاهد نتایج خوب بسکتبال بوده‌اند و امیدوارم این مشکلات هم برطرف شود.

مشحون در پایان گفت: شرکت شیمیدور بعد از هر مسابقه تیم جوانان به بازیکنان این تیم سکه داد، فدراسیون والیبال هم در حد خود به وظیفه‌اش عمل کرد، ولی به‌دنبال پاداش بهتر هم هستیم. این نکته را هم بگویم که بسکتبالیست‌ها هیچ‌وقت دنبال پاداش نبوده‌اند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار