شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
ما در حالی باید در برابر ذوب آهن قرار بگیریم که کمترین استراحت را در بین سایر تیم ها داشتیم.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: به نظر من نبود یحیی گل محمدی باعث می شود بازیکنان ذوب آهن با انگیزه بیشتری در برابر فولاد خوزستان بازی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، نعیم سعداوی عصر امروز پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن اصهفان اظهار کرد: ابتدا لازم می دانم پیشاپیش روز خبرنگار را به همه اصحاب رسانه استان خوزستان تبریک بگویم. متاسفانه تاکنون قدر این قشر به خوبی دانسته نشده به خصوص اینکه آنها می توانند باعث رشد سطح فرهنگی هر جامعه ای شوند.

وی افزود: از رئیس فدراسیون فوتبال در کنار کاظم طالقانی و ممبینی اعضای خوزستانی هیئت رئیسه فدراسیون برای تلاشی که بابت بخشش ایوب والی بازیکن محروم ما انجام دادند هم تشکر می کنم زیرا ایوب بازیکن بسیار مودب و با اخلاقی است که ندانسته بهترین روزهای فوتبالی خود را از دست داد.

سعداوی بیان کرد: ما در حالی باید در برابر ذوب آهن قرار بگیریم که کمترین استراحت را در بین سایر تیم ها داشتیم. ذوب آهن یک روز زودتر از ما آن هم در خانه بازی کرد و ما یک روز دیرتر در بیرون از خانه یک بازی بسیار سنگین در برابر پرسپولیس انجام دادیم. قصد داشتیم بازی ما با تاخیر برگزار شود که ذوب آهن موافق نبود. به نظر من در این بین عدالت برای فولاد خوزستان رعایت نشده است ولی نمی دانم چرا کسی حاضر نیست قدمی برای فولاد بردارد.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در خصوص نبود یحیی گل محمدی سرمربی ذوب آهن در کنار این تیم در روز بازی با فولاد نیز گفت: من عقیده ندارم این امر باعث تضعیف ذوب آهن می شود و برعکس عقیده دارم این کار به بازیکنان ذوب آهن انگیزه مضاعفی می دهد که بازی بهتری انجام دهند. ضمن اینکه ذوب آهن در فصل قبل نیز دست به چنین کاری زد و اتفاقا آن بازی را تیم ذوب آهن بدون گل محمدی پیروز شد.

سعداوی در خصوص جذب وحید طالب لو اظهار کرد: طالب لو بازیکنی است که می تواند هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ شخصیتی به تیم فولاد خوزستان کمک کند. او برای پیوستن به فولاد خوزستان چشمش را بر روی پول زیادی بست و حاضر شد برای تیم ما بازی کند و در این راه متحمل ضرر مالی شد.

وی ادامه داد: قصد داریم یک مهاجم خارجی جذب کنیم ولی اکنون از بیان اسم وی معذور هستم.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته سوم لیگ برتر باشگاه های کشور شامگاه جمعه تیم های فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم می روند.
 

برچسب ها: نعیم سعداوی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار