اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
مسئول کمیته نقل و انتقالات هیات فوتبال خوزستان گفت:تیم استقلال اهواز نماینده استان در رقابت های لیگ دسته یک کشور قرارداد 16 بازیکن خود را برای فصل جدید در هیات فوتبال استان به ثبت رساند.

علیرضا جرفی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به ثبت قرارداد بازیکنان استقلال اهواز در کمیته نقل و انتقالات هیات فوتبال استان اظهار کرد: تیم استقلال اهواز که فصل جدید در رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور حضور دارد شامگاه پنجشنبه با حضور در هیات فوتبال استان قرارداد 16 بازیکن، مربی و سرمربی خود را در کمیته نقل و انتقالات هیات فوتبال استان به ثبت رساند.

وی افزود: این باشگاه در سهمیه بزرگسالان خود با مصیب جمعه زاده ، عادل مسعودی ، مصطفی ساکی وهادی دغاغله به مدت دو فصل قرارداد امضا کرد.

مسئول کمیته نقل و انتقالات هیات فوتبال خوزستان ادامه داد: همچنین این تیم با کریم چنانی بازیکن آزاد، حمید جرفی از تیم جنوب سوسنگرد، مصطفی عبیات از ولایت حمیدیه و فلاح طرفی فتحی از تیم استقلال حمیدیه حاضر در مسابقات لیگ استان به مدت سه فصل قرارداد امضا کرد.

وی بیان کرد: سجاد مسعودی ازتیم بعثت کرمانشاه ، رحیم آلبوغبیش از تیم نفت امیدیه ومعین راشدی نیز از تیم نفت آبادان با این تیم قرارداد یک ساله امضا کردند.

جرفی تصریح کرد: همچنین باشگاه استقلال اهواز در سهمیه بازیکنان زیر 23 سال خود با سامی بنی خالد از گل گهرسیرجان و جابر یوسفی از تیم نفت امیدیه قرارداد دوساله امضا کرد.

وی ادامه داد: همچنین این تیم در سهمیه زیر 21 سال خود قرارداد سید دانیال موسوی ،محمد جواد کردونی و صادق ژرفانی را که در سال گذشته برای این تیم در لیگ برتر بازی می کردند را برای مدت سه فصل دیگر تمدید کرد.

مسئول کمیته نقل و انتقالات هیات فوتبال خوزستان گفت: همچنین حمید رضا فرزانه به عنوان سرمربی و سهیل کرمی به عنوان مربی با این باشگاه قرارداد خود را به ثبت رساندند.
تیم استقلال اهواز در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور یکی از تیم های سقوط کننده به لیگ دسته کشور یک بود.
 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار