شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۷

دادستان عمومی و انقلاب اهواز با اشاره به فعالیت کمیته حمایت از سرمایه گذاری های مشروع در مجموعه دادگستری خوزستان گفت: این کمیته فعالیت خود را در دو سال گذشته در شهرستان اهواز آغاز کرده و فراخوانهایی را به کارآفرینان، صنعتگران و سرمایه گذارانی که ممکن است در زمینه سرمایه گذاری بامشکل مواجه شوند، داده است.

وی اتخاذ تدابیر لازم برای رفع موانع سرمایه گذاری، نظارت بر صدور قرارهای تامین اموال و تامین کیفری به ویژه صدور قرار بازداشت موقت، ارائه مشاوره اقتصادی به قضات در پرونده های مطروحه و اقدام پیشگیرانه و حمایتی در راستای جلوگیری از ورشکستگی و زمینه تداوم فعالیت تجار بدهکار را از جمله فعالیتهای این کمیته برشمرد.

افشارنیا عمده مشکلات صنعتگران و سرمایه گذاران را عملکرد نا مناسب بانکها عنوان کرد و گفت: بانکهای دولتی و خصوصی همکاری مطلوب و شایسته ای با سرمایه گذاران نداشته اند به طوری که در برخی موارد این عدم همکاری به ورشکستگی افراد و در دیگر موارد به تملیک وثیقه منجر شده است.

وی با بیان اینکه طرح پرونده های فساد و تخلف مالی نباید مانع از اجرای قانونی فعالیت بانکها شود، افزود: بانکها مکلف هستند منابع را بر اساس شرایط در اختیار سرمایه گذاران قرار دهند و در وظیفه قانونی خود نباید کوتاهی کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار