اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵
 مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: حادثه آتش سوزی بعد از ظهر جمعه در بازار مرکزی کیانپارس اهواز خبربدون تلافات جانی مهار شد.

مقصود حق شناس عصر جمعه  اظهار کرد: این آتش سوزی در ساعت 13 و 30 دقیقه امروز رخ داد که بلا فاصله در تماسی به مرکز 125 اطلاع داده شد.

وی افزود: با توجه به این که اطلاع داشتیم که طبقه دوم و سوم این ساختمان خوابگاه دانشجویان پسر است بلافاصله ماشین آلات مورد نیاز و نیروهای لازم را اعزام و نیروهای امدادی سه دقیقه بعد در محل حادثه حاضر شدند. مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان این که حریق در طبقه اول رخ داد اظهار کرد: در بدو ورود به محل نیروها به دو تیم برای خروج ایمن ساکنان و اطفای حریق کامل تقسیم شدند

وی ادامه داد: با کمک نیروها همه دانشجویان از این خوابگاه خارج شدند که تنها یک نفر دچار دود گرفتگی شد که با تلاش همکاران در میان دود غلیط ناشی از آتش سوزی پیدا و بلافاصله به بیمارستان اعزام شد.

وی گفت: یکی از آتشنشانان نیز از ناحیه زانو آسیب و خوشبختانه بدون تلفات این حادثه ختم به خیر شد. حق شناس بیان کرد: 12 دستگاه انواع خودرو سبک، سنگین، اطفای حریق، امداد و نجات، تانکر پشتیبانی به همراه49 آتشنشان به محل اعزام شد و حریق در کانون کنترل و مهار شد و از سرایت آن به سایر طبقات نیز جلو گیری به عمل آمد.

وی گفت:زمان عملیات از آغاز تا پایان سه ساعت طول کشید و علت حادثه نیز در دست بررسی است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار