شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶
پانزدهمین سفر استاندار جدید به دوشهر محروم خوزستان/قول استاندار برای رفع محرومیت

استاندار خوزستان در پانزدهمین سفر شهرستانی خود به شهرستان محروم ایذه و باغملک رفت و به مردم قولهایی برای رفع محرومیت منطقه داد.

شهرستان ایذه مقصد پانزدهمین سفر شهرستانی استاندار خوزستان بود.

در این سفر طبق برنامه‌های قبلی قرار براین بود که استاندار حول و حوش ساعت 9 صبح در ساختمان فرمانداری شهرستان ایذه حاضر شود؛ این در حالی بود که خبرنگاران صبح زود برای پوشش خبری برنامه های سفر استانداردر فرمانداری حاضر شده بودند.

برخی از مدیران کل و روسای دانشگاه‌ها در سالن جلسات فرمانداری در انتظار استاندار نشسته بودند و هرکدام با یکدیگر مشغول به صحبت و "دردودل" بودند.

حوالی ساعت های 9 الی 10 صبح بود که خبر رسید سفر استاندار با تاخیر آغاز خواهد شد تا اینکه خبرنگاران پیگیر این مسئله شدند و مشخص شد که شریعتی حول و حوش ساعت 11 و سی دقیقه به شهرستان ایذه می‌رسد،همه حاضرین در فرمانداری مرتب به ساعت‌های خود نگاه می‌کردند.

از حاشیه‌های دیگر سفر استاندار این بود که تعداد اندکی از مردم شهرستان ایذه که از سفر استاندار آگاه شده بودند و در مقابل ساختمان فرمانداری این شهرستان منتظر بودند تا اینکه مشکل‌های خود را به استاندار بازگو کنند شاید از این موضوع کمی کاسته شود.

همه حاضرین در فرمانداری مطلع شدند که استاندار برای بازدید از پروژه مسکن مهر و بیمارستان در حال ساخت شهرستان باغملک راهی این شهرستان شدند، این موضوع نیز سبب تاخیر شریعتی شد،این بود که استاندار حوالی ساعت های 12 و30 دقیقه وارد شهرستان ایذه شد.

استاندار پس از وارد شدن به شهرستان ایذه به همراه نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی مستقیم برای ادای احترام به شهدای گمنام وارد تپه نور الشهدا این شهر شدند که پس از زیارت مزار شهدای گمنام در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنان پاسخ داد.

استاندار به همراه هدایت الله خادمی وارد سالن جلسات فرمانداری شهرستان ایذه شدند، که پس از ورود شریعتی و نماینده مردم سالن اجتماعات یک مرتبه پر از جمعیت شد،این موضوع به گرمی سالن افزود. البته بی نظمی در این جلسه به گونه‌ای بود که گاهی استاندار با دست بر روی میز می زد! و فرماندار نیز تذکر می داد.

خادمی مشکلات شهرستان را در بین استاندار و مدیران کل بازگو کرد و از مسئولان به سبب اینکه تاکنون هیچ نگاهی به شهر ایذه نکردند انتقاد کرد البته محور صحبت های خادمی بیشتر در رابطه با آبرسانی کارون به دشتهای ایذه و باغملک بود،که این موضوع را با جدیت بیان می‌کرد.

استاندار شروع به سخنرانی کرد و به پتانسیل‌های موجود در شهرستان ایذه پرداخت که پس از سخنان شریعتی نوبت به مدیران کل رسید.

از حاشیه‌های جالب توجه این جلسه این بود که خادمی بیشتر بر روی انتقال آب تاکید می کرد و در همین میان استاندار صحبت از راه آهن ایذه به اصفهان کرد که نماینده مردم به شوخی گفت آقای استاندار مردم ما راه آهن نمی‌خواهند چرا که صدای ریل قطار آرامش همشهریانم را به هم می‌زند و ادامه داد: شما آب کارون را برای ما انتقال دهید؛ این پایان صحبت‌ها نبود تا اینکه استاندار به حرف درآمد و بیان کرد ما انتقال آب شرب را برای شما انجام می‌دهیم در همین میان بود که خادمی به مزاح گفت مردم ما آب معدنی نوش جان می‌کنند شما سعی کنید آب کارون را برای کشاورزی انتقال دهید.

جلسه پایان یافت و استاندار به همراه خادمی برای سرکشی از مناطق محروم روستای مرغا به میان مردم رفتند و همچنین اهالی این روستا نیز مشکلات خود را به استاندار بیان می کردند،پس از بازدید از روستا استانداربه شهرک صنعتی ایذه که شاید بتوان گفت بیش 70 درصد آن تعطیل شده است سفر کرد و پس از سرکشی از این شهرک دوباره در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد.

پس از سرکشی از شهرک صنعتی استاندار به پروژه اژگیل نیز سری زد و سپس راهی آخرین ایستگاه سفر خود یعنی دهدز شد.

از نکات جالب توجه پانزدهمین سفر استاندار خوزستان به ایذه این بود که هیچ پروژه یا کارخانه در این شهر وجود نداشت که شریعتی سریعا دست به کار شود و قیچی روبان بر را در دست بگیرد و این نیز نشان می دهد که ایذه در اوج محرومیت است.

تنسیم


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار