شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵
شوشان: دكتر اسماعيل ايدني رئيس دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز از ساختمان در حال احداث بيمارستان جديد شهرستان باغملك بازديد نمود.
شوشان: دكتر اسماعيل ايدني رئيس دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز از ساختمان در حال احداث بيمارستان جديد شهرستان باغملك بازديد نمود.

در اين بازديد كه پيمانكار، مشاور و مهندس ناظر پروژه، رئيس دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز را همراهي مي كردند، قسمت هاي مختلف بيمارستان مورد بازديد و ميزان پيشرفت ساخت اين قسمتها مورد بازبيني و بررسي قرار گرفت.

دكتر اسماعيل ايدني رئيس دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز در اين بازديد، ضمن اشاره به مشكلات موجود در منطقه و نياز مردم شهرستان و روستاهاي اطراف به دريافت خدمات درماني مطلوب و درخور شأن، بر لزوم تسريع حداكثري جهت آماده سازي و تحويل بيمارستان تأكيد نمود.

رئيس دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز با بيان آمادگي كامل دانشگاه جهت تجهيز بيمارستان، بلافاصله پس از اتمام احداث ساختمان گفت: در تلاش هستيم تا با توجه به نياز منطقه و كمبودهاي موجود، بيمارستان جديد باغملك را در اسرع وقت آماده افتتاح و بهره برداري نمائيم كه بدين خاطر از پيمانكار جديد خواسته ايم تا با افزايش جبهه هاي كاري و نيروهاي تخصصي، سرعت ساخت را بالا ببرد.

وي با اشاره به برخي مشكلات فرابخشي حوزه سلامت اظهار داشت: با پيگيري هاي مجدانه وزير بهداشت و دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز در راستاي استفاده از ظرفيت هاي استاني و منطقه اي و نيز تعاملات صورت گرفته با قوه قضائيه، استانداري، فرمانداري، شهرداري و ساير ارگانهاي ذيربط، حداكثر سرعت را در ساخت و تجهيز بيمارستان به كار خواهيم گرفت.


گفتني است پس از تعيين و آغاز بكار پيمانكار جديد براي بيمارستان شهرستان باغملك، روند پيشرفت فيزيكي پروژه، سرعت قابل قبولي گرفته است به نحوي كه در بازديد صورت گرفته توسط استاندار خوزستان و نماينده مردم ايذه و باغملك در مجلس شوراي اسلامي، هر دو از ميزان پيشرفت كار رضايتمندي خود را اعلام نمودند.











نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار