شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۳
سرمربی فولاد خوزستان:
تیم ما در نیمه نخست این بازی بسیار بد کار کرد و در نیمه دوم نیز تنها 30 دقیقه خوب کار کرد اما در همان زمان نیز قدر فرصت های به دست آمده را ندانست.
 سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: گل هایی که در بازی برابر ذوب آهن دریافت کردیم روی اشتباهات فردی بازیکنان بود اما با این وجود مسئولیت این شکست را پذیرفته و از هواداران تیم عذرخواهی می کنم.

به گزارش ایرنا نعیم سعداوی جمعه شب پس از دیدار تیمش برابر ذوب آهن اصفهان درهفته سوم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور اظهار کرد: استرس بازیکنان در این بازی بیش از استرس آنان در بازی با پرسپولیس بود.

وی افزود: بازی کردن درهفته سوم تنها پس از گذشت چهار روز از بازی قبل برابر تیم ذوب آهن تا اندازه زیادی روی کیفیت کار ما تاثیر منفی داشت.

سرمربی تیم فولاد خوزستان ادامه داد:هشت روز پیش از بازی نامه ای به فدراسیون مبنی بر تعویق این بازی داده بودیم اما این نامه بی پاسخ ماند.

وی بیان کرد: تیم حریف بازیکنان باتجربه ای را در اختیار داشته و یکی از تیم های مدعی لیگ است و بازی کردن برابر این تیم آن هم با وجود خستگی بازیکنان ما بسیار دشوار بود.

سعداوی تصریح کرد: بازیکنان ما پس از بازی سنگین برابر پرسپولیس از نظر فیزیکی تخلیه شده بودند چرا که حتی یک جلسه تمرینی مفید هم نداشتند.

وی ادامه داد: تیم ما در نیمه نخست این بازی بسیار بد کار کرد و در نیمه دوم نیز تنها 30 دقیقه خوب کار کرد اما در همان زمان نیز قدر فرصت های به دست آمده را ندانست.

وی ادامه داد: بها دادن به جوانان نیازمند صبر و تحمل است اما باید هرچه سریعتر بازیکنان مورد نظر خود را در چند پست کلیدی جذب کنیم. سعداوی یادآور شد: بی شک با اضافه شدن چند بازیکن به تیم روزهای بهتری را پیش رو خواهیم داشت و می توانیم این نتایج ضعیف را جبران کنیم.
وی درخصوص جذب بازیکن جدید در تیمش گفت: یک مهاجم خارجی روز دوشنبه وارد کشور می شود و می تواند ضعف گلزنی ما را برطرف سازد.

دیدار تیم های فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان از هفته سوم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور جمعه شب در ورزشگاه غدیر اهواز با نتیجه 2 بر یک به نفع میهمان به پایان رسید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار