شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱
آبادانی ها پس از پیروزی برابر استقلال تهران در هفته سوم رقابت های لیگ برتر با به صدا در آوردن بوق خودروها و موتورسیکلت ها به جشن و پایکوبی پرداختند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان شامگاه جمعه از هفته سوم لیگ برتر موفق شد میزبانش استقلال تهران را در ورزشگاه آزادی با نتیجه 2 بر یک شکست دهد و آبادانی ها پس از پیروزی تیمشان به جشن و پایکوبی پرداختند.

شهروندان آبادانی با در دست داشتن پرچم های برزیل و صنعت نفت و با به صدا در آوردن بوق اتومبیل های خود شادمانی خود را ابراز کردند. خیابان های امیری، پارک معلم و خیابان شهید منتظری تا ساعت یک بامداد میزبان هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بود.

این مسابقه در حضور بیش از 50 هزار تماشاگر برگزار شد که تیم صنعت نفت در پایان با نتیجه 2 بر یک بر استقلال تهران پیروز شد. در این مسابقه علی قربانی در دقیقه 66 تنها گل استقلال را به ثمر رساند و در ادامه رضا نوروزی در دقیقه 86 و در وقت های تلف شده نیز حسین بغلانی از روی نقطه پنالتی برای صنعت نفت آبادان گلزنی کردند.

استقلال تهران با این شکست از مجموع سه بازی و کسب یک امتیاز به رده 15 جدول سقوط کرد و تیم صنعت نفت با این پیروزی 5 امتیازی شد و به صدر جدول مسابقات صعود کرد.

داور مسابقات در این دیدار به حسین بغلانی ،گوئی کیان هیم از صنعت نفت آبادان کارت زرد نشان داد. صنعت نفت آبادان 21 مرداد ماه در هفته چهارم این مسابقات میزبان سپاهان اصفهان است و استقلال تهران میهمان پیکان خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار