شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
مدافع نفت‌ آبادان:
نمی‌خواهیم مانند سال‌های گذشته آسانسوری کار کنیم و می‌خواهیم ثابت کنیم نفت آبادان واقعا برزیل ایران است.
مدافع تیم فوتبال نفت‌ آبادان گفت:‌ نمی‌خواهیم مانند سال‌های گذشته آسانسوری کار کنیم و می‌خواهیم ثابت کنیم نفت آبادان واقعا برزیل ایران است.
 
علی عبدالله‌زاده اظهارکرد: ‌قبل از بازی با استقلال تهران گفته بودم که برای برد به تهران می‌رویم و از جو آزادی نمی‌ترسیم.
 
وی با بیان این‌که ‌حریف در نیمه اول و دوم به تیم ما فشار آورد، گفت: استقلال باتوجه به این‌که در دو بازی گذشته خود هم نتوانسته بود به سه امتیاز دست پیدا کند و فشار هوادارانش را هم داشت، مسلما باید به ما فشار می‌آورد. استقلالی‌ها ما را یک تیم لیگ یکی می‌دانستند و می‌خواستند در تهران، اولین سه امتیازشان را از تیم ما بگیرند و به همیبن دلیل فشار بسیاری به ما آوردند.
 
ملی‌پوش نفت ‌آبادان ادامه ‌داد:‌ این تیم در نیمه نخست سانتر‌های بسیاری از جناحین داشت اما دفاع ما همه آن‌ها را دفع کرد. در نیمه دوم هم همین کار را انجام دادند تا این‌که توسط علی قربانی به گل رسیدند.
 
وی بیان کرد: خدا را شکر ما پس از دریافت گل، تسلیم نشدیم و آقای دست‌نشان با دو تعویض طلایی که داشت، موفق شدیم با آمدن رضا نوروزی به اولین گل‌مان برسیم. میلاد جهانی هم دیگر تعویض ما بود که یک پنالتی گرفت و این فرصت را حسین بغلانی به گل دوم تیم تبدیل کرد.
 
عبدالله‌زاده گفت:‌ در بازی اول که مقابل صبا به میدان رفتیم و با توجه به فشار بدنسازی که روی همه تیم‌ها بود، توانستیم به یک امتیاز دست پیدا کنیم و در بازی دوم هم در آبادان به مصاف تیم تراکتورسازی رفتیم و مردم از ما انتظار برد داشتند. به نظرم تراکتور برای قهرمانی بسته شده و بهترین تیم لیگ برتر است ولی ما توانستیم مقابل آن‌ها دروازه‌مان را بسته نگه داریم و بازهم به یک امتیاز خوب دیگر برسیم.
 
وی عنوان کرد: ‌ما 11 جوان هستیم که می‌خواهیم خودمان را در لیگ برتر نشان دهیم و نمی‌خواهیم مثل سال‌های گذشته آسانسوری کار کنیم و می‌خواهیم ثابت کنیم نفت آبادن واقعا برزیل ایران است. پس از پیروزی شب گذشته نیز عکس‌ها و فیلم‌هایی از شادی مردم آبادان دیدیم و همین برای ما خوشحال‌کننده بود.
 
وی گفت:‌ ما با این برد نشان دادیم که چیزی از سایر تیم‌ها کم نداریم و با اعتماد به نفس بالاتر مقابل سپاهان حاضر می‌شویم و ان‌شاءالله بتوانیم سپاهان را هم در خانه متوقف و سه امتیاز این بازی را کسب کنیم تا با خیال راحت به تعطیلات لیگ و تمرینات بدنسازی‌مان برویم.
 
بازیکن تیم فوتبال نفت آبادان خاطر نشان کرد: ‌ما جوانان تیم می‌خواهیم خودمان را نشان دهیم و به این صورت نیست که بخواهیم عقب بکشیم. قرعه سختی در چند هفته ابتدایی به ما خورده شد ولی این‌که توانستیم از سه بازی، به پنج امتیاز برسیم بسیار خوب است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار