شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
در سال گذشته 36 مشترک صنعتی اهواز در قالب اجرای این طرح با شرکت توزیع برق همکاری کردند که این مسأله موجب شد تا در بازه کل اجرای این طرح در سال گذشته، بیش از 8 هزار مگاوات ساعت کاهش بار داشته باشیم.
مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز گفت: اجرای طرح تعمیرات و تعطیلی صنایع به منظور صرفه‌جويي کمک شایانی به پایداری برق در شبکه اهواز می‌کند و در راستای رفاه حال مردم هر ساله در فصل تابستان این طرح اجرایی می‌شود.
 
یدالله حضرتی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: این طرح هر ساله از 15 خردادماه تا 15 شهریورماه اجرایی می‌شود و صنایع با همکاری مناسبی که در این زمینه دارند به کاهش بار شبکه و پایداری آن کمک می‌کنند.
 
وی افزود: در سال گذشته 36 مشترک صنعتی اهواز در قالب اجرای این طرح با شرکت توزیع برق همکاری کردند که این مسأله موجب شد تا در بازه کل اجرای این طرح در سال گذشته، بیش از 8 هزار مگاوات ساعت کاهش بار داشته باشیم.
 
حضرتی تصریح کرد: صنایعی که با شرکت توزیع برق در اجرای این طرح همکاری کنند و تعمیرات خود را در فصل تابستان اجرا کنند، از تخفیف‌ها و امتیازاتی برخوردار خواهند شد.
 
وی با اشاره به سهم 17 درصدی صنایع در مصرف انرژی الکتریکی در اهواز ادامه داد: سال گذشته حدود 3 میلیارد و 500 میلیون ریال به صنایع در خصوص اجرای این طرح تخفیف داده شد.
 
حضرتی عنوان کرد: اجرای طرح تعمیرات و تعطیلی صنایع در فصل گرما کمک شایانی به پایداری شبکه و رفاه حال مردم اهواز می‌کند و امیدواریم امسال و با همکاری صنایع، به کاهش بار شبکه برق اهواز کمک شود.
 
وی خاطرنشان کرد: پس از اتمام اجرای این طرح و جمع‌بندی‌های انجام شده، نتایج و میزان بار صرفه‌جویی شده در این زمینه در تابستان سال 95 ارائه خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار