اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱
: اجرای سیاست های سازمانی و همچنین برنامه های ستاد اداره کل و تلاش روز افزون برای افزایش کارایی مجموعه و همچنین تعامل با مراجع قضایی در خصوص افزایش زندانیان رأی باز از اهداف فرا رو می باشد
طی احکام جداگانه از سوی مدیرکل زندانهای خوزستان فیصل نیسی به عنوان سرپرست کانون اصلاح و تربیت و خسرو طرفی به عنوان سرپرست مجتمع  حرفه آموزی اهواز منصوب شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زندانهای خوزستان ، حمزه بروجنی در مراسم معارفه نیسی  اشاره به سابقه تأسیس کانون اصلاح و تربیت کرد و گفت : محمدرضا حکمت از مدیران خوش اخلاق  و  دارای رویکرد علمی است که مقرر است  در جای دیگه از خدمات ایشان استفاده شود.

وی با بیان اینکه  فیصل نیسی نیز  از مسئولان پر توان و تلاشگر زندانهای استان است که بنا به ضرورت و سابقه ایشان برای مدیریت این مجموعه انتخاب شده است  افزود : کار در مجموعه کانون اصلاح و تربیت به واسطه  کار با کودکان و نوجوانان بسیار حساس و مهم است که می طلبد با با بهره وری از منابع  انسانی پر توان و برگزاری کلاس های  فرهنگی تربیتی و افزایش حرفه آموزی و آموزش های کلاسیک نسبت به باز تربیتی این قشر تلاش شود .

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی زندانهای خوزستان در ادامه با اشاره به نقش سازمانهای مردم نهاد و ngo  ها در پیشگیری  از عود مجدد بزهکاران به کانون اصلاح و تربیت  تصریح کرد :با ارتباط موثر با انجمن حمایت و مراقبت پس از خروج  و همچنین موسسات فرهنگی و تربیتی بخصوص مساجد می شود  در کاهش نرخ بازگشت مهرجویان قدم برداشت .

بروجنی  اشاره ای نیز به نقش مددکاری و فرهنگی در درون  کانون کرد و بیان نمود: مهرجویان در کانون اصلاح و تربیت  به واسطه ارتکاب جرم بعضا از مراحل تحصیلی عقب می مانند که می شود با همکاری مددکاری و واحد فرهنگی تربیتی و رایزنی با آموزش و پرورش زمینه ادامه تحصیل انان را فراهم نمود .

معاون توسعه زندانهای خوزستان گفت : بافت کانون اصلاح و تربیت بسیار  قدیمی  است که با برنامه ریزی باید نسبت به بازسازی و بهسازی آن برابر برنامه های تدوین شده با هماهنگی با دفتر فنی و مهندسی اداره کل اقدام شود .

اناری رئیس حفاظت اطلاعات اداره کل نیز در این جلسه  با بیان اینکه مدیریت کانون از سایر مراکز تأمینی و تربیتی متفاوت است افزود : کار با کودکان و نوجوانان  دارای شرایط و زوابط خاصی است که انشاا…  با حضور مدیر جدید به خوبی اجرا خواهد شد.

نیسی سرپرست جدید کانون هم ضمن تشکر از از حضور مسئولین در این نشست  گفت : دو برنامه ی کوتاه و بلند مدت برای کانون ترسیم شده است یکی حبس زدایی و دوم اقدامات فرهنگی و تربیتی  که با هماهنگی و همکاری مراجع قضایی سعی خواهیم کرد آمار و همچنین نرخ بازگشت مهرجویان را کاهش دهیم .

بروجنی در مراسم معارفه طرفی نیر اشاره به سابقه نیسی در دوران مدیریت در مجوعه الحدید کرد و تصریح کرد : نیسی از مسئولان با رویکرد تعاملی چه در درون و چه در برون سازمان است .
وی با بیان اینکه  اقدامات خوبی در زمینه ایجاد زیر ساخت ها بخصوص آب، برق و ساخت برجک ها از انجام شده است  افزود: کار اتمام فاز اول مجموعه بزودی شروع خواهد شد و ان شاا.. تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

طرفی در این مراسم ضمن تشکر از حسن نیت مدیرکل زندانهای استان  گفت : اجرای سیاست های سازمانی و همچنین برنامه های ستاد اداره کل و تلاش روز افزون برای افزایش کارایی مجموعه و همچنین تعامل با مراجع قضایی در خصوص افزایش زندانیان رأی باز  از اهداف فرا رو می باشد


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار