شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۷

همايش هم انديشي و هم افزايي 3 روزه پيرامون تجهيز منابع و وصول مطالبات بانک كشاورزي استان خوزستان برگزار شد.

بنا به گزارش روابط عمومي شعب بانك كشاورزي خوزستان ودر راستاي تقويت و توانمند سازي نيروي انساني و تبيين سياست هاي بانك و به منظور بالا بردن سطح كيفي و كمي دو حوزه مهم بانكي همايش منطقه اي وصول مطالبات و تجهيز منابع در بانك كشاورزي استان خوزستان برگزار گرديد.

در اين همايش كه در سه شهرستان شوشتر،رامهرمز،شادگان و در مورخه 13،14و15شهريورماه وبا حضورفعال و بانشاط كليه پرسنل بانك كشاورزي برگزار گرديد در ابتداي اين همايش مديران گروههاي مختلف به ارائه مقالات،طرح ها و پيشنهادات خود در حوزه هاي مطروحه اقدام نمودند و راهكارهاي خود را براي بالابردن سطح كيفي و كمي در اين دو حوزه ارائه دادند.

در اختتاميه اين همايش سيد حجت اله اژدرمدير ستادي شعب بانك كشاورزي خوزستان به بيان اهداف كلي اين همايش پرداخته و خاطر نشان كردند كه استان خوزستان با توليد ساليانه13ميليون تن توليدات بخش كشاورزي رتبه نخست توليدمحصولات كشاورزي در سطح كشور را به خوداختصاص داده و با مانده تسهيلات بيش از12000ميلياردريال ،نقش عمده اي را در تامين مالي بخش كشاورزي در استان ايفاء مي نمايد.

وی در ادامه خاطر نشان كرد مي بايد با تلاش و مساعدت شبانه روزي پرسنل خدوم بانك كشاورزي بر آن باشيم تا بيش از پيش به جامعه زحمت كش كشاورزان خدمت كرده و در اين راستا از هيچ گونه كوششي فروگذاري نخواهيم كرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار