شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۵۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۸
حاشیه دیدار نفت - پدیده
علی دایی پس از گل استثنایی مبعلی به پدیده خراسان به شکل عجیبی خوشحالی کرد.

به گزارش پایگاه خبری شوشان به نقل از خبرگزاری تسنیم، دیدار نفت تهران و پدیده خراسان در حالی از ساعت 20:30 امشب (شنبه) در ورزشگاه تختی تهران آغاز شده است که شاهد حواشی روی سکوها و زمین مسابقه بودیم.

* حدود 150 تماشاگر در ورزشگاه تختی حضور دارند. حدود 20 نفر از آنها را لیدرهای طرفدار نفت تشکیل می‌دهند که مدام در حال تشویق این تیم هستند.

* میلاد کمندانی، بازیکن پدیده به‌دلیل مصدومیت این دیدار تیمش را از روی سکوها تماشا کرد، ضمن اینکه محمود خوراکچی و برادران علی دایی از دیگر تماشاگران ویژه این بازی هستند.

* علی جانملکی یکی از اعضای کادرفنی تیم سایپا در ورزشگاه حضور دارد تا تیم پدیده را آنالیز کند. سایپا روز پنجشنبه باید به مصاف پدیده برود.

* ایمان مبعلی زننده هر دو گل نفت در نیمه اول، گل دومش را به زیبایی هرچه تمام‌تر و با یک شوت از راه دور به‌ثمر رساند و پس از به ثمر رساندن این گل به شکل عجیبی از سوی دایی تشویق شد. مبعلی خوشحالی خود را با دایی تقسیم کرده و در آغوش او پرید.

* عملکرد ضعیف بازیکنان تیم پدیده باعث شد رضا مهاجرانی در همان اوایل مسابقه نیمکت‌نشینانش را بلند کرده و از آنها بخواهد خود را آماده حضور در میدان کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار