شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۵۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳
 سیروس قره باغی ورزشکار صاحب نام دزفولی مقام نخست مسابقات بین المللی کاراته را کسب کرد.

مسئول روابط عمومی اداره ورزش وجوانان دزفول روز یکشنبه به ایرنا افزود:در مسابقات بین المللی کاراته با حضور ورزشکاران کشورهای مختلف به مدت 2 روز در یزد برگزار شد این رزمی کار دزفولی توانست مقام نخست را در وزن آزاد کسب کند.

عباس زارع راضی با اشاره به افتخارآفرینی دیگر ورزشکاران دزفول گفت:مسابقات وزنه برداری نونهالان استان خوزستان انتخابیه مسابقات کشوری نیز به مدت یک روز در اهواز برگزار شد که تیم دزفول موفق به کسب مقام نخست این رقابت ها شد.

وی اظهار کرد:در بخش انفرادی نیز محمدحسین معینی نژاد،علی حاتمی نیا،محمد قربانی موفق به کسب مدال طلای این مسابقات شدند. مسئول روابط عمومی اداره ورزش وجوانان دزفول همچنین از کسب مقام نخست توسط بانوی دزفولی در مسابقات تیراندازی استان خوزستان خبر داد و گفت:شیرین دهقان ورزشکار هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای شهرستان دزفول در مسابقات تیراندازی با تفنگ بانوان استان خوزستان توانست مقام نخست را کسب کند.

وی همچنین از برگزاری کلاس آموزشی برای علاقمندان ورزش توسط اداره ورزش و جوانان دزفول خبر داد و گفت:کلاس تئوری مربیگری درجه ۳ با حضور 40 نفر از ورزشکاران و علاقمندان ورزش به مدت یک هفته در دزفول آغاز شده است.

وی افزود:این دوره آموزشی زیر نظر 6 مربی از اساتید دانشگاهی برگزار شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار