اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۵۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
فرماندار شهرستان شوش در پیامی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و مطبوعات تبریک گفت.
شوشان:به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شوش در بخش از پیام "رضانجاتی" آمده است: نون و القلم و ما یسطرون' سوگند به قلم و آنچه می نگارد ، ۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار شجاع و متعهد شهید محمود صارمی فرصت مناسبی برای بررسی و ارزیابی کارنامه خدمات اطلاع رسانی این قشر تلاشگر و بهانه ای برای پاسداشت و قدردانی از تلاشها و مجاهدتهای بی‌دریغ خبرنگاران و روزنامه‌ نگاران بیدار و آزاداندیشی است که زبان گویا و چشم بیدار جامعه‌اند و اندیشه سازان آگاه و دردمندی که در جهت تعالی افکار عمومی، روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه  تلاش می کنند.

در این پیام افزوده است : این روز یادآور حماسه آفرینیهای آنهایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند و مزین به نام کسانی است که با تلاش و همت خویش رسالتی بزرگ که همانا افزایش آگاهی عمومی جامعه است را بر دوش می کشند.

به نوشته ی فرماندار شهرستان شوش : این روز یادآور مجاهدت ها و زحمات آنانی است که در تمامی عرصه ها با حضور خود مسوولیتی تاریخی را در بیان واقعیت ها بر عهده دارند، کسانی که صداقت را سرلوحه کردار و گفته های خود قرار داده تا در راه رساندن حقایق به گوش مخاطبان خود لحظه ای فروگذار نکنند.

وی در این پیام روز خبرنگار را به اين قشر دلسوز و پرتلاش تبريك عرض نموده و برای تمامی این عزیزان از درگاه خداوند منان آرزوی موفقیت و سلامتی مسئلت نموده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار