اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۵۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵
 رئیس اداره برق شوشتر ، دمای بالا و بروز حوادث غیرقابل پیش بینی همچون برخورد وسائط نقلیه با شبکه ، دو علت اصلی خاموشی برق در یک ماه اخیر در این شهرستان بیان کرد.

 البرز پورعابد شامگاه شنبه در همایش کاهش مصرف برق و جلوگیری از خاموشی در تالار سلامت شوشتر افزود:مصرف صحیح برق و آموزش آن در خانواده، نقش مهمی در حفظ و نگهداری این انرژی ایفا می کند و با به کارگیری روش های بسیار ساده و ابتدایی می توان از مصرف بی رویه برق جلوگیری کرد.

وی بیان کرد:برای خدمات رسانی و تامین برق مشترکان در شوشتر یک هزار100کیلومتر خط فشار متوسط،700کیلومتر خط فشار ضعیف و دوهزار580دستگاه ترانسفورماتور وجود دارد. پورعابد با تائید خاموشی های اخیر در شوشتر ادامه داد:بالا بودن دمای هوا و گرم شدن ترانسفورماتور ها،برخورد وسایل نقلیه و حوادث پیش بینی نشده از مهم ترین علت های قطعی برق در یک ماه گذشته بوده است.

رییس اداره برق شوشتر به شهروندان اطمینان داد در صورت قطع مورد برق ، اولین افرادی که دغدغه وصل برق دارند نیروهای سازمان برق هستند.

در این همایش ضرورت بهینه سازی مصرف و روش ها و راهکارهای عملی مدیریت مصرف برق ،اهمیت آن در خانه و محیط کار و چگونگی کاهش مصرف برق و اهمیت آن در خانه و محیط کار و چگونگی کاهش مصرف برق در منزل و میزان روشنایی در فضای خانه و محل کار، لوازم برقی تاثیر گذار در اوج بار، و تنظیم ترموستات کولر در درجه مناسب توسط کارشناسان تشریح شد.

این همایش با همت و همکاری کمیته امور بانوان فرمانداری و اداره برق شوشتر برگزار شد.

در یک ماه اخیر گزارش هایی از قطع غیربرنامه ای برق در مناطق مختلف خوزستان از جمله کلانشهر اهواز دریافت شده است.

برچسب ها: خاموشی برق ، شوشتر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار