اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۵۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
فرماندار شوش تاکید کرد:
شوشان: فرماندار شهرستان شوش با ارائه ی ابتکار هر روستا به عنوان یک طرح تولیدی و اشتغالزایی، برای اولین بار در استان خوزستان گفت:بر اساس تدابیر اندیشیده شده و در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی در روستاهای شهرستان و ایجاد اشتغال برای جوانان 220 طرح اشتغالزایی در شوش اجرا می شود.

رضا نجاتی فرماندار این شهرستان گفت: اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی در جامعه درگرو تلاش همه‌جانبه آحاد مردم و مسئولان است که باید در این راستا اقدام عملی وجدی به عمل آید.
نجاتی افزود: اقتصاد مقاومتی باید در شهر و روستاهای ما به‌درستی و بر اساس برنامه ریزی دقیق توسط دستگاه های مسئول پیگیری گردد.

وی گفت: مردم در روستاها باید بتوانند با امکاناتی که در اختیار دارند، در روستاهای خود نسبت به ایجاد کارگاه های کوچک وتولیدی اقدام کنند.

فرماندار شهرستان شوش با اشاره به اینکه برای اجرای اقتصاد مقاومتی باید از موضوع حرف و شعار  خارج و وارد مرحله ی اقدام و عمل شویم گفت: در این راستا و باتوجه به تعداد 220 روستا در سطح شهرستان شوش و وجود جوانان جویای کار در این روستاها ،از مردم، دهیاران و شوراها خواسته شده تا برای هر روستا یک طرح اقتصاد مقاومتی ارائه دهند.

وی گفت: این موضوع توسط بخشداران درحال پیگیری و انجام می باشد که پس از جمع بندی جهت طرح در شورای اشتغال شهرستان منعکس می نمایند.

نجاتی ارائه ی طرح های اشتغال زایی روستایی را با هدف ایجاد فرهنگ اشتغالزایی در بین مردم و خودباوری و خوداشتغالی در تمامی روستاها عنوان کرد و گفت: از هرگونه طرح ارائه شده حمایت جدی به عمل خواهد آمد.

وی گفت: طی نشست با همه ی دستگاه های اجرایی، بانک ها،صندوق کارآفرینی و امید،جهاد کشاورزی،اداره ی تعاون،کار و رفاه اجتماعی وهمچنین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوش آماده ی حمایت از این طرح ها می باشند.

نجاتی همچنین از برگزاری نشست های شورای اشتغال شهرستان شوش به صورت 2 بار در هرماه خبر داد و گفت: این نشست ها به صورت جدی ادامه خواهد داشت.

رییس شورای اشتغال شهرستان شوش گفت:تاکنون چندین طرح ازجمله پرورش قارچ،پرورش بلدرچین،جوجه کشی و طرح های دیگر ارائه شده که در مرحله ی شروع به کار هستند و این روند باجدیت خود همچنان ادامه دارد.

نجاتی اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری را استفاده از تمام ظرفیت های موجود درجهت ایجاد اشتغال وتولید عنوان کرد وگفت: دولت و مجلس باید نسبت به اصلاح بعضی از  قوانین دست و پاگیر که همسو و زمینه ساز اجرای اقتصاد مقاومتی نیست اقدام لازم را به عمل آورند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار