شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۵۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲
 عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نفت باید با عزل نیروهای بازنشسته، به قانون عدم بکارگیری نیروهای بازنشسته در این وزارتخانه تمکین کند.

مجید ناصری‌نژاد در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: طبق قانون هیچ سازمان و نهاد دولتی حق استفاده از نیروهای بازنشسته را ندارد اما متاسفانه شاهدیم به دلایل و توجیهات غیر منطقی تعدادی از مدیران بازنشسته همچنان در وزارت نفت مشغول به کار هستند.

وی گفت: کمیسیون انرژی مجلس در این خصوص به وزیر نفت تذکر جدی داده تا به قانون عدم بکارگیری بازنشستگان تمکین کند و این عده را از سیستم وزارت نفت کنار بگذارد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیروها و متخصصان خوبی در بخش نفت و گاز در کشور داریم که نیازمند حمایت هستند.

وی گفت: وزارتخانه‌ها باید به نیروهای متخصص جوان اعتماد کنند و به آنها میدان بدهند تا زمینه بروز استعدادهای نهفته خود را بیابند.

رئیس کمیته قضایی کمیسیون اصل 90 تصریح کرد: مجلس در برخورد با هرگونه بکارگیری نیروهای بازنشسته جدی است و در این خصوص با هیچ احدی تعارف ندارد.

ناصری‌نژاد افزود: امیدواریم دولت با تکمین به قانون عدم بکارگیری نیروهای بازنشسته فضا را برای ورود نیروهای جوان و خلاق باز کند.

وی اظهار داشت: نیروهای بازنشسته اگر چه سرمایه کشور به شمار می‌آیند اما لازم است با اعتماد به نیروهای جوان به تربیت نسل جدید مدیران کمک کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار