شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۲

شوشان : امام جمعه موقت اهواز گفت: برای از بین بردن تورم و بیكاری راهی جز تقویت تولید ملی نیست و برای تحقق این مهم نیاز است تا از كار و سرمایه ایرانی حمایت شود.

آیت الله محسن حیدری در خطبه نماز جمعه در محل مصلای مهدیه اهواز با اشاره به نام گذاری سال 91 به نام سال تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: برای استقلال كشور باید از تولید ملی حمایت شود و برای افزایش سطح كمی و كیفی تولیدات ملی باید از كار و سرمایه ایرانی حمایت شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: همچنین برای افزایش تولیدات ملی باید از فعالیت و تلاش كارگران نیز حمایت و از قاچاق كالاهای خارجی و یا توزیع بیش از حد كالاهای خارجی در بازارهای داخلی جلوگیری شود.

وی افزود: باید از تولیدات بخش كشاورزی و كشاورزان حمایت شود، اكثر كشاورزان استان خوزستان نسبت به افزایش قیمت كود شیمیایی و همچنین گازوئیل و سایر اقلام مورد نیاز بخش كشاورزی ناراضی هستند.

آیت الله حیدری بیان داشت: به منظور افزایش امید تولید كنندگان داخلی به ویژه كشاورزان باید از این قشر حمایت شود در غیر این صورت وابسته سایر كشورها خواهیم بود. وی همچنین در ادامه با اظهار تاسف از طرح بحث مذاكره با آمریكا از سوی یكی از مسوولان اظهار داشت: متاسفانه یكی از مسوولان پیشنهاد مذاكره با آمریكا را مطرح كرده است كه جای تاسف دارد چرا كه مذاكره با آمریكا ظالم به معنی تسلیم شدن در برابر این كشور است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار