طرح واگذاری مسکن مهر افراد بد حساب به متقاضیان جدید از سوی استاندار خوزستان منطقی نیست

"> انتقاد رئیس کمیسیون عمران مجلس از استاندار خوزستان !
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۶:۵۷

طرح واگذاری مسکن مهر افراد بد حساب به متقاضیان جدید از سوی استاندار خوزستان منطقی نیست

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: طرح واگذاری مسکن مهر افراد بد حساب به متقاضیان جدید از سوی استاندار خوزستان منطقی نیست.

در حالی که حجازی استاندار خوزستان در جلسه شورای مسکن استان با اشاره به ضرورت اتمام طرح های مسکن مهر تا پایان سال جاری خبر داده بود، گفت: واحدهای مسکن مهر افراد بد حساب که اقساط خود را تا کنون پرداخت نکرده اند به متقاضیان جدید واگذار می شود.

استاندار خوزستان همچنین از تشکیل کارگروهی برای شناسایی واحدهای مسکن مهر بلاتکلیف که متقاضیان آن سهم آورده خود را تاکنون پرداخت نکرده اند، اعلام کرده بود که کار گروهی ظرف یک هفته آینده تشکیل جلسه خواهد داد و درمورد جزیئات بیشتر و نحوه واگذاری این واحدها تصمیمم گیری خواهد کرد.

این در حالی است که علی آقایی رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه ایده و طرح استاندار خوزستان برای متقاضیان بد حساب منطقی نیست، گفت: طرح واگذاری مسکن مهر افراد بد حساب به متقاضیان جدید قابل قبول نیست و من به عنوان رئیس کمیسیون عمران آن را به کلی رد میکنم.

وی ادامه داد: باید به افراد و متقاضیانی که با مشکلات مالی روبرو هستند تسهیلاتی واگذار شود تا بتوانند اقساط خود را به موقع پرداخت کنند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه واگذاری به موقع مسکن مهر به متقاضیان در اولویت کارهای دولت و وزارت راه و شهرسازی قرار دارد افزود: باید حمایت های لازم از متقاضیان صورت گیرد تا بتوانند اقساط خود را در زمان مشخص شده پرداخت و واحدهای خود را تحویل بگیرند.

گفتنی است، استان خوزستان در سال جاری ، بهسازی و نوسازی 82 هزا ر واحد مسکن را در قالب مسکن مهر و بهسازی و نوسازی مسکن شهری و روستایی را بر عهده دارد که از این تعداد تا کنون 18 هزار مورد آن انجام شده است.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار