اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۵۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷
سید سیروس پورموسوی باید فکری برای خط دفاع تیمش بکند، 6 گل خورده در سه بازی برای تیمی که در فصل قبل بهترین خط دفاع لیگ برتر را داشت خوب نیست.
به گزارش پایگاه خبری شوشان به نقل از ورزش سه، استقلال خوزستان شب گذشته برابر سپاهان به میدان رفت و در نهایت با نتیجه 3-1 از تیم سرمربی سابقش عبدالله ویسی شکست خورد.
یکی از نکات عجیب این بازی بازگشت عزت الله پورقاز به خط دفاعی بود، پورقاز که در بازی با ذوب آهن در سوپر کاپ عملکرد خوبی نداشت، در دو بازی ابتدایی لیگ برتر یک خط جلوتر به پست هافبک دفاعی رفت.
عقیل کعبی از دفاع چپ به دفاع وسط منتقل شد و پیمان شیرزادی جای وی در پست دفاع چپ را گرفت. اما مصدومیت پیمان شیرزادی در بازی با استقلال تهران برای پورموسوی دردسر آفرید، شیرزادی به دلیل مصدومیت بین 4-6 هفته را نخواهد بود.
پورموسوی به دلیل مصدومیت شیرزادی مجبور شد کعبی را در پست دفاع چپ بازی بدهد و بازهم پورقاز را در پست دفاع آخر و زوج طیبی قرار بدهد.
دیوید ساکونی نیز برای اولین بار به عنوان یار فیکس در خط هافبک این تیم بازی کرد و در مجموع این تغییرات در این تیم جواب نداد و نتوانست استقلال خوزستان برابر سپاهان نتیجه مناسبی بگیرد.
باید دید پورموسوی که تیمش در سه بازی قبل 6 گل را دریافت کرده است چه فکری برای خط دفاعی‌اش می‌کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار