شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۵۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی:
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولین همه مشکلات مردم را به‌خوبی می‌دانند بیان چندین‌باره مشکلات فایده ندارد بنابراین باید حل شوند مردم عزیز صبور باشند تا ما بتوانیم یکی یکی مشکلات را حل کنیم.

علی گلمرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در بندر هندیجان، اظهار داشت: نکته‌ای که باید قابل‌توجه مردم باشد این است که ما حتماً بر اساس برنامه‌ریزی که در دستور کار وجود دارد پیش می‌رویم تا مشکلات را یکی‌یکی حل کنیم.

وی افزود: تقریباً دو ماه دیگر دفترچه‌هایی به دست مردم می‌رسد که بر اساس این دفترچه‌ها مردم باید مشکلات و مسائل را بدانند و در حل آن‌ها مشارکت داشته باشند این‌یکی از شاخصه‌های اقتصاد مقاومتی است که در سال جاری باید اجرا شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد: مردمی کردن اقتصاد، باعث موفقیت این مقوله می‌شود همین‌طور که در دفاع مقدس این مشارکت مردم بود که الحمدالله موفق بوده‌ایم و امروزه حقیقتاً موضوع اقتصاد کمتر از دفاع مقدس نیست.

وی گفت: ما به تنبلی عادت کرده‌ایم مثلاً کسی که مدارک دکترا دارد باید با پارتی در یک اداره استخدام شود یعنی دیگر جسارت و شهامت راه‌اندازی کسب‌وکار را هم ندارد که دو نفر دیگر از افراد کم استعداد کنار او مشغول شوند و کار کنند. 

گلمرادی عنوان کرد: ادارات کار و آموزش فنی و حرفه‌ای مکلف هستند مهارت‌یابی کنند و آموزش‌های تخصصی به جوانان بدهند تا جوانان کسب‌وکار کوچک و قانونی راه‌اندازی کنند، ما هم در کنار آن‌ها بحث توسعه منطقه ویژه، ساحل سازی، رونق یک بندر و صید صیادی راداریم در جلسه‌ای که با فرماندار هندیجان داشته‌ایم و صحبت شد دیگر باید اتفاق بزرگی بیفتد البته نیاز به پیگیری، مجوز و گزارش توجیهی دارد که ما بتوانیم در هندیجان به‌عنوان قطب صید و صیادی به‌صورت پرورش آبزیان یک برندی برای این شهرستان ایجاد کنیم.

نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در مجلس شورای اسلامی به صورت چند روش مختلف باید مدافع حق‌وحقوق مردم باشیم؛ روش اول این‌که مسائل و مشکلات مردم را باید در قالب تذکر و نطق بیان کنیم که با نشست و جلسات باید به وزارتخانه‌ها اعلام کنیم و آن‌ها پیگیر مسائل شوند. روش دوم این است که به‌صورت کتبی مسائل ر ا مکاتبه و شرح می‌دهیم و به وزارت خانه‌های دولت می‌فرستیم مسئولان ادارات هم باید کمک کنند.

برچسب ها: علی گلمرادی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار