شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۵۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸
آل‌نعمه :امیدوارم جواب اعتماد علی آقا را بدهم
مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت: نفت پتانسیل خیلی خوبی دارد و اگر شرایط مهیا باشد توانایی قرار گرفتن در بالای جدول را دارد.
 مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت: نفت پتانسیل خیلی خوبی دارد و اگر شرایط مهیا باشد توانایی قرار گرفتن در بالای جدول را دارد.

احمد آل‌نعمه درباره برد پرگل تیم فوتبال نفت تهران مقابل پدیده در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت:‌ بازی خیلی خوبی مقابل پدیده‌ای انجام دادیم كه در دو هفته قبل نتایج درخوری را كسب كرده بود و حتی سپاهانی كه ما از آنها باختیم را هم شكست داده بود. در این بازی نفت نشان داد به مرز هماهنگی بیشتری رسیده و با شناختی كه علی دایی از تیم پیدا كرده در ادامه نتایج بهتری را هم به دست خواهیم آورد.

وی افزود: تیم خوبی داریم كه از یكسری جوان و باتجربه تشكیل شده است. بازیكنانی كه خیلی از آنها پتانسیل دعوت به تیم ملی را هم دارند و در این بازی این توانایی را به خوبی نشان دادند. قطعاً با تداوم روندی كه در پیش داریم، رسیدن به رتبه‌های بالای جدول دور از دسترس نیست. 

مدافع تیم فوتبال نفت تهران درباره بازگشتش به تركیب اصلی این تیم گفت: یک مقدار بدنم از نظر آمادگی نسبت به به دیگر بازیكنان تیم به واسطه اینكه كار را دیر شروع كرده بودم، عقب بود. با تمرینات اختصاصی و گروهی كه داشتم توانستم خودم را به شرایط ایده‌آل برسانم. امیدوارم این روند را ادامه داده و با تلاشی مضاعف روز به روز شرایط بهتری برای كمک به نفت داشته باشم و جواب اعتماد علی آقا (دایی) را به بهترین شكل بدهم. 

آل‌نعمه در پایان، درباره بازی بعدی نفت تهران مقابل استقلال خوزستان تأکید کرد: بازی سختی است و بالاخره قرار است مقابل مدافع عنوان قهرمانی بازی كنیم. با این حال با برنامه‌ریزی كه علی دایی برای تیم در نظر گرفته، به نظرم در این مسابقه خارج از خانه دست پر به خانه خواهیم آمد. هر چند نمی‌توان حرف از برد قطعی به میان آورد اما برای برد می‌رویم و به نظرم یک امتیاز هم می‌تواند نتیجه خوبی در اهواز باشد. 

برچسب ها: آل‌نعمه ، نفت تهران
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار